Bloggerul, iubitor de comedii à la Masca

Ziua de 28 februarie 2012 a fost ziua in care stelele s-au aliniat perfect pentru bloggeri. Dupa ce o zi intreaga ne-am turat motorasele la Social Media Summit, seara Teatrul Masca ne-a deschis larg usile si ne-a invitat sa urmarim piesa de teatru „Comedia Erorilor”.

Preambul: Piesa este scrisa de marele Shakeaspeare si ne prezinta de o maniera mai mult decat futurista povestea a doua perechi de gemeni care nu isi cunosc fratele si confuziile inlantuite care deriva din aceasta lipsa de cunoastere.

Ce mi-a placut?

In general, sunt fan teatru interactiv, imi place sa vad actorii de aproape, sa le simt emotiile, sa le vad mimica, gestica, sa ma faca sa ma simt un personaj din poveste. Si piesa asta de teatru a reusit!Am sustinut miscarea feminina (desi, nu prea imi sta in fire), am trecut prin emotii reale cand urmaream amutita cascadoriile actorilor…este grandios ceea ce au reusit sa faca acesti oameni, cum au reusit sa combine elemente de acrobatie, cu un joc scenic ireprosabil…BRAVO! (va recomand cu multa caldura piesa)

Le multumesc domnului Malaimare si doamnei Anca Florea pentru aceasta lectie de cultura!

Ce nu mi-a placut:

A existat un singur moment cu baietii la bustul gol..nedrept! :))

Nota: 10, cu tot dragul!

N-o sa va povestesc alte detalii din spectacol pentru ca va invit sa mergeti si voi si sa va bucurati de un show complet! In schimb, un preview in imagini (sper sa fi avut voie sa fac fotografiile):

Respect pentru teatrul Masca!

P.S. melodia postului:

2 comentarii

  1. […] Mulţumim, William Shakespeare! UPDATE: Au scris despre spectacol Stefan Murgeanu, Claudiu Ciobanu, Roxana Bursuc, Camil Stoenescu,  Corina Anghel, Onitzza, Andra Silivestru, Semanticus, Alina Gorghiu, Alexandru Tunaru, Sabina Cornovac, Daniel Papa, Cristi Mitroi, Cristian Lupulescu, Kriogen, George Hari Popescu, Alexandra Iuliana, Nicolae Ciobanu, Monica Branescu, […]

  2. […] Schiopu,Dragos Schiopu, Laurentiu Buica, Daniel Papa, Roxana Bursuc, Liviu Jicman, Tina Florea, Monica Branescu, Corina Anghel, fmro.ro, Camil Stoenescu, Onitzza, Monica Olteanu, Valentina Roman, George Hari […]

Lasă un comentariu