LalELE pentru fetele mele!

Vine, vineeee primavara…infloresc fetitele, isi umfla rochitele…iar baietii-n buzunare au multa multa rabdare…si martisoare 😀

Va doresc o primavara plina de inspiratie, de alegeri bune si de parfum de „Hai ca se poate!”

Prietenelor mele le doresc ce-mi doresc si mie si pe langa martisor le ofer asta:

„Te vazui crescand cu ochii,

Tu imbrancandu-ma in rochii,

Si incerci tu tare bine

Sa scoti salsa rau din tine

Cand te vad cum le dansezi

Sa mor eu, ma fascinezi!”

 

–––––––––––––––––––-

„Mica, mica… zana pare

Dar sa vezi cat e de tare

Sperie estul si vestul

Cocorastii si Ploiestii.

Cand o pui la incercare

Face praf orice miscare!”


––––––––––––––––––––

Pare ea asa serioasa,

Insa e foarte pontoasa

Cel mai mult imi place la ea

Ca nu trebuie sa-i explic

Cand din ochi ceva ii zic.

 

 

–––––––––––––––––––

Tu esti pasiunea mea

Fiindca tu o ai pe-a mea.

Ne-ntelegem tare bine

Cand dam fuga-n magazine

Avem cauza comuna,

Sa facem o fapta buna…

Dam banutii pe hainute,

Nu pe bere si seminte.

 

–––––––––––––––––––

Vant sa fie..sau furtuna

Ai mereu o vorba buna

Pentru mine stii ca esti…

Linistea!

 

––––––––––––––––––––

Timpul trece

Viata merge mai departe

Tu ramai la mine-n carte.

Am pastrat un semn de carte…poate poate…

 

Le dau voie fetelor sa isi ghiceasca poezia :D! Noi pastram anonimatul…astept comentariile!

P.S. V-am spus ca ador lalele? O primavara frumoasa!

sursa:www.123flori.ro

P.P.S. melodia care acompaniaza postul:

 

 

 

 

 

 

 

5 comentarii

  1. eu... · · Răspunde

    Te iubesc, Printesa !!!! O primavara curata si frumoasa ca si sufletul tau iti doresc !

    Semnat: Laleaua Alba….:))

    1. :)) ce simpatica esti!

  2. andreea · · Răspunde

    multumesc mami:) meu drag si scump:):)ca m-ai facut lalea verde:)

  3. eadelina · · Răspunde

    Eu sunt mov, eu sunt mov!

  4. E si greeuuuu sa ne ghicim! Te pup draga mea prietena :*

Lasă un răspuns

