Social Media Summit Bucuresti – „De la Like la Love”

Am participat la multe evenimente legate de comunicarea online, de comunicarea prin intermediul retelelor sociale, de advertising online etc….Asadar, am ajuns la Social Media Summit Bucuresti, prima editie (28 februarie 2012), cu 2 sentimente: teama de cliseele specifice evenimentelor anterior bifate si al doilea legat de „The coolness” factor – trebuia sigur sa fie mai smecher…ca avea cu ce!

Si a avut cu ce! De la Chinezu care stie sa fie sarea si piperul unui eveniment (si care mi s-a parut mai solemn de data aceasta), pana la studii strong pe social media sustinute de nume, precum: Cristian Manafu (care ne-a prezentat Pinterest), Victor Kapra, Bogdana Butnar (i-as da un martisor sub forma de nota 10, daca as putea), Mugur Patrascu (pentru care am o slabiciune profesionala), Catalin Tenita, Costin Cocioaba (care a trasat bugetele bloggerilor din promovare pe 2011), Dragos Stanca (omul cu statisticile), Alexandru Negrea (care ne-a aratat ca se poate si la noi in corporate social media) si cea pe care o s-o premiez pentru ca mie, personal, mi-a adus cele mai relevante informatii in plus: Adina Vlad (Managing Partner Unlock Market Research).

Speakeri au mai fost, dar o parte dintre ei i-am ratat, am fost chemata la datorie pentru o bucata de vreme.

De ce mi-a placut mai mult Adina Vlad? Pentru ca mi-a spus ca sunt pragmatica pe facebook, pentru ca mi-a aratat asa DA, asa NU, pentru ca vorbeste clar, concis fara a te agresa, are un ton al vocii care te face sa vrei s-o asculti….

Ce mi-a ramas in cap?

Sunt multe informatii pe care le-am acumulat, fie referitoare la date statistice, fie pur si simplu concepte noi de a aborda promovarea in social media.                                                Din categoria de tinut minte:

Victor Kapra: „Traim in vremurile Copy/Paste”

Bogdana Butnar:”Comunicarea in social media nu inseamna doar like-uri. Avem nevoie de engagement adevarat!”

Adina Vlad: Cele 6 tipuri de utilizatori de facebook (pragmaticul, militantul, exploratorul,aprobatorul,conectorul si auto-propagandistul)

Mugur Patrascu: a militat pentru profesionalizarea zonei sociale si pentru „amprenta personala” in comunicarea de brand

Chinezu: „Social media nu e un sprit de 100 !”

Catalin Tenita: romanii prefera chestiunile sociale (petitii, ACTA) si alte insight-uri privind presa si social media

Sunt foarte multe lucruri de spus,  pe masura ce ascultam speakerii imi veneau in cap deopotriva lucruri noi si lucruri gresite pe care le fac in acest domeniu. Si daca Social Media Summit a reusit sa-mi faca asta…chapeau bas!

Cateva fotografii de la eveniment:

Ce nota dau evenimentului: 9.00, ca sa mai vina si la anul 🙂

Ce nu mi-a placut: un tip din sala usor „logoreic”

Asadar, bravo, Marta Usurelu (Redactor-Sef Revista Biz)!

Respect!

P.S. postul urmator este despre Bloggerul, iubitor de comedii

Lasă un răspuns

