Eu, mama antitalent la prajituri

Am incercat! Va jur ca am incercat… nu e „chimie” intre noi. Poate doar la mancat, dar si atunci este destul de greu sa ma atraga!

Fac bine 3 chestii: pavlova, negresa si un tort… toate de la Jamila, cu transpiratii ca la examenele de final de ciclu educational.

Eu nu stiu sa mangai prajiturile, as vrea, da’ nu ma prind neam cum sa fac asta… Dar ele stiu si le-am provocat sa ne ajute si pe noi, mai putin priceputele la prajiturit, cu o reteta faina la indemana oricui:

Flori – mama de 2 fetite superbe (pana in 4 ani)

Alexandra – mama de doi baietei minunati (tot mici)

Loredana – mamica unei superbe domnisoare care se pregateste de party de 1 an

Haide sa vedem ce a iesit!

P.S. Promit sa imi fac curaj si sa incerc si eu o reteta de-a fetelor, filmez si vedem ce comedie iese! :))

Lasă un comentariu