Sunt mama, da!

Anul trecut imi imaginam altfel calitatea de mama…Parea ceva departe de ceea ce stiam, dar viata stie mai bine ca tine ce ti se potriveste si cand. A fost greu, a fost o lectie dura pe care am invatat-o si am inteles cat de mult imi doream, de fapt, sa fiu „mama” pentru cineva.

39 de saptamani optimiste

Sunt multe femei care au sarcini dificile si pentru care fiecare zi este ingrijoratoare si plina de spaima ca „ceva rau se poate intampla”. Eu am ales sa ma bucur de sarcina, sa cred ca voi duce la termen burtica! Am continuat sa merg la birou si sa lucrez cu acelasi entuziasm, sa fac lucrurile care imi plac (cu restrictiile aferente impuse de medic, 50% respectate, recunosc).

Prima luna – „Tati, avem ochi!”

Luna 2 – Rau, rau, rau

Luna 3 – „Deci, e baietel!”

Luna 4 – Tot baietel si inca nu creste burta

Luna 5 – „Sigur e baietel? Acum sta cu fundul, dar pare fetita de la spate!”

Luna 6 – „Felicitari, aveti o fetita!”

Luna 7 – Am trecut un hop mare, mergem direct la termen

Luna 8 – Creste burta, vine Pastele si incep insomniile

Luna 9 – Hai ca mai e putin…are we there yet?

5 mai 2014, ora 17.30 – Am plecat cu entuziasm de la birou, in hohote de ras, stiind ca ziua urmatoare are loc marea intalnire

6 mai 2014 – prima intalnire cu minunea…nu cred ca va exista vreodata ceva ce va putea egala clipa in care mi-au adus-o sa ii dau primul pupic…Ora 8:50, momentul in care viata mea a devenit viata ei!

Astazi am cearcane, adun pe degetele de la 2 maini orele dormite intr-o saptamana, dar ce conteaza? Sunt mama ei! 🙂

 

Imagine

 

 

Lasă un răspuns

