Momentul acela in care ai obosit

Am obosit! Atat de simplu…si nu pentru ca e iulie (cine stie?!) sau pentru ca in jurul meu toata lumea vorbeste despre mare, munte, vacante, concedii..cu o pofta care multora le lasa apa in gura (de la tanjit) si lacrimi in ochi (de la lipsa ceva-ului care le-ar indeplini dorinta).

Am obosit in mine, poate si pentru ca nu mi-ai acordat luxul de a ma gandi uneori la mine…

Am obosit pentru altii…pardon, m-am obosit pentru altii (nu din masochism, urmeaza si partea asta)…pentru ca am vrut!

Am obosit pentru nimic…pentru ca ceea ce strig facand, n-aud urechile ochilor care vad doar propria reflexie…

Am obosit de teama..de teama ca o sa vina ziua in care nu o sa mai pot face nimic…si in fiecare zi ma straduiesc sa fac totul.

Am obosit din naivitate si prostie…tot cred ca intr-o zi cineva va vedea, ca cineva va deschide usa aceea …pentru ca am obosit sa bat la usi si geamuri inchise..o sa incerc sa intru si pe horn.

Am obosit sa simt neputinta…de a-i ajuta pe cei care fac parte din mine si datorita carora sunt.

Am obosit de mine…de sihastrie intelectuala. De altfel, gandindu-ma acum, ambele mele prenume au cam acelasi sens: Calugar, sihastru, cel sacrificat…la naiba!

Am obosit sa ma plang…dar, nu atat de tare, se pare :))

Cu toate astea, n-as obosi niciodata sa-l privesc atunci cand doarme, sa privesc muta splendoarea muntelui si sa simt intepaturile olfactive ale sanatatii, ale unei puritati pe care o pierdem prematur, sa privesc asta:

DSC_0089Respect!

 

Si melodia aferenta post-ului:

 

 

 

Lasă un răspuns

