Militarul fanfaron, din nou o savoare à la Masca

Aseara am fost la teatru, iarasi…Teatrul Masca a organizat „Seara Bloggerilor 2013” si am putut vedea in avan-avanpremiera spumoasa piesa „Militarul fanfaron”. Ce-mi place mie la doamna Anca Florea si la domnul Malaimare este excentricitatea dialogului, ironia dulce intepatoare a moravurilor si credintelor sociale…care, sa-mi fie cu iertare, sunt aceleasi dintotdeauna. In vremurile noastre, ce e tabu e a-l tuturor :).

Ce sa va zic? Am ras, m-am bucurat de atmosfera, de replici si ca de obicei, ma minunez de aptitudinile vocale si acrobatice ale actorilor, bravo lor!

Pana va imbracati ca sa mergeti sa luati bilet la piesa, iaca cititi despre piesa pe blogul Teatrului Masca.

Talentatul Cristian Sutu va face un preview frumos al piesei, puteti vedea galeria foto aici.

Respect!

P.S. Cateva foto culese ca amintire de mine 🙂

P.P.S. Militarul fanfaron este o piesa pentru adulti…”Mama ma-sii” :)) (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc)

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comentarii

  1. […] Şuţu, Haotik (Dragoş Şchiopu), Radu Oncescu, Lumea Mare (Roxana Farcă), Marius Alflori, Sera cu Idei (Monica Segărceanu-Brănescu), Dana Şchiopu, Irina Baragoi, Ramona Bascianu, Loredana Pricopie. […]

  2. […] Şuţu, Haotik (Dragoş Şchiopu), Radu Oncescu, Lumea Mare (Roxana Farcă), Marius Alflori, Sera cu Idei (Monica Segărceanu-Brănescu), Dana Şchiopu, Irina Baragoi, Ramona Bascianu, Loredana […]

Lasă un răspuns

