Primul meu DSLR

Mereu mi-a placut sa fac fotografii si sa ma las fotografiata…mereu mi s-a spus ca am un ochi orientat catre detalii (cam ca al soacrei :))..Fac fotografii cu ce-apuc si oricand apuc: telefon, orice apat foto imi pica in mana! Fotografia ma fascineaza, pentru mine orice detaliu conturat de milioanele de pixeli reprezinta o amintire, o amintire care bate timpul si memoria…ceva care ramane, madelaine lui Proust, scanteia care aprinde incendiul amintirilor. Privirile, zambetele, roua, fosnetul frunzelor uscate, albul zapezii…spune-mi ca tu n-ai retrait niciodata mental si sufleteste momentele unei imagini surprise intr-o zi…o zi oarecare, o zi care, de multe ori, se pierde in banalitatea cotidiana.

Saptamana trecuta am devenit fericita si extaziata posesoare a unui Nikon D3200, mi l-am dorit atat de tare! Asadar, cu entuziasmul in ochi, cu 2 prietene pe post de modele de proba+una bucata Mogosoaia si una bucata Gradina Botanica, iata prima mea sesiune foto (in care am fotografiat si in care m-am facut model :)):

colaj nikon

Respect!

P.S. Astept sugestii de locuri frumoase de fotografiat, aici in Bucuresti.

P.P.S. Post-ul acesta merge de minune cu melodia:

9 comentarii

  1. Reusite pozele!

    1. Multumesc mult! 🙂

  2. Ce intelegi prin locuri frumoase? Pt inceput incearca sa vezi Bucurestiul prin ochii unui turist,dupa asta da fir liber imaginatiei. Spor la poze!

    1. Mersi de sfat 🙂

  3. l-ai luat cu obiectivul kit de 18-55 mm? faine poze 🙂

    1. Da, momentan cu obiectivul de kit…am zis ca maxim pana la anul ii fac un update 🙂 Multumesc frumos pentru compliment!

  4. in cateva zile.. 1 saptamana eu voi achizitiona http://www.f64.ro/nikon-d3100-rosu-kit-18-55mm-vr-af-s-dx-bonus-tamron-n-70-300mm-f-4-5-6-di-ld-macro-pentru-nikon-5359.html este cel care se incadreaza in bugetul meu… si.. are 2 obiective . oricum.. lumina buna sa avem 🙂

    1. Super! Si mie imi place foarte mult fotografia macro…astept poze 🙂

      1. bibi · ·

        uite cateva cadre trase cu un nikon L120 si post procesate 😉 http://www.flickr.com/photos/97015111@N07/

Lasă un răspuns

