Vreau un 2013 simplu!

Cred ca de putine ori m-am simtit blogger, caci nu am muncit vorbele pe-atat pe cat ar fi fost necesar ca sa schimb ceva…un gand, un zambet, o vorba, o idee…ceva care sa faca un om sa spuna: „Da, ma, fata asta le zice bine!”. Imi doresc sa fac multe in 2013, mai multe ca-n anul ce-a trecut…imi doresc sa ajut mai mult, imi doresc sa zambesc eu mai mult, sa nu-mi mai fie lene sa imi schimb culoarea la oja la 3 zile, imi doresc sa ies mai des, sa contez mai mult pentru mine, vreau sa vizitez mai multe locuri, sa fac fotografii care sa imi faca pielea de gaina si dupa 15 ani, imi doresc sa port mai mult fusta si mai putin pantalonii, imi doresc sa nu-mi plang de mila si sa tin mereu capul sus (uneori si printre nori, sa mai las radacinile), imi doresc inspiratie…sa ofer si sa gasesc in altii…Sunt pe drumul cel bun,zic eu, mai cad si-n cate-o groapa..dar, mi-am luat genunchiere si cotiere…just in case! Un 2013 de suflet si ‘pentru voi’, va doresc!

Lasă un răspuns

