„Minte-ma frumos”, un film pe care trebuie sa-l vezi

Imi plac filmele romanesti si imi place Andi Vasluianu, inca dinainte sa fie personajul principal in majoritatea productiilor cinematografice din 2012. Cum asa? Simplu! Am organizat o gala si aveam nevoie de un speaker…dupa un research teribil am redus lista la 3 candidati: Andi Moisescu, Cristian Iacob si Andi Vasluianu (il remarcasem in filmul „Muzica in sange”). Pana la urma, castigatorul a fost Cristi Iacob (dupa lungi dezbateri).

sursa foto: cinemagia.ro

Asa…vineri seara mi s-a facut o surpriza frumoasa si am fost la cinema la „Minte-ma frumos”. Cum a fost? Trebuie sa recunosc ca am ramas surprinsa la la 22:00 jumatate de sala era plina si nu pot decat sa ma bucur ca oamenii cumpara bilete si ca apreciaza filmele romanesti. N-am avut asteptari, eram curioasa mai ales de jocul actoricesc al Dianei Dumitrescu..Recunosc, m-a surprins, este carismatica si naturala. Nu are nimic fortat, nici mimica, nici replicile, nici miscarile trupului. Bravo, Diana!

Despre Andi….ce-as mai putea spune? Este un fel de dr. House al gigolo instalatorilor r de internet :)).Cred ca rolul acesta a fost clar pentru el, nu am simtit nicio clipa ca nu se muleaza pe personajul din film.

Despre film?

:)) E fain si are foarte multe replici inteligente. In plus, desi ideea cu schimbul de i8dentitati este extra uzitata in filme, varianta din film are ceva unic…trebuie sa-l vedeti ca sa intelegeti, eu insami am ramas uimita.E un film savuros, nu-l ratati!

Ah, si mi-as dori si eu un tricou personalizat asa cum il are personajul Dani in film 🙂

Inchei, nu inainte de a va provoca la un exercitiu de imaginatie: Ghiciti ce rol are Loredana in film! 🙂 Delicios!
Asadar, bravo Andi, Diana si Loredana…un ocean de bravo….:)) ca si pasiunea pentru foci!
Respect!
P.S. Aici e trailerul, in caz ca nu v-am convins deja:

Un comentariu

  1. Personal mi sa parut unul dintre cele mai bune filme romanesti.

Lasă un răspuns

