Cateva vorbe despre evenimentul „Shine like a diva” by Unica

Miercuri seara am fost impreuna cu o prietena sa sarbatorim 15 ani de Unica si Avon. A fost fain, mi-a placut atmosfera, mi-au placut cocktail-urile roz 🙂 si mi-a placut eleganta participantilor. Recunosc ca nu prea merg la coctail-uri, ci mai cu seama la evenimentele corporate, office din zona Health and Pharma si la cele pe Marketing si acolo tinutele sunt mai degraba elegante de zi sau office. Asadar, cu ochii mari am admirat tinutele tuturor doamnelor invitate la eveniment..Nu ma pricep la ce e la moda si ce se poarta, insa voi face un top micut al celor mai frumoase tinute din punctul meu de vedere. Si voi puncta si atitudinea si finetea naturala a purtatoarelor 🙂

Ta-da-da…pe primul loc, fara competitie, este Dana Rogoz. Are 10 din cap pana-n picioare 🙂

Locul 2: Loredana Groza – mi s-a parut foarte eleganta si calda, nu stiu, are ea un fel de a purta tinuta..caci e genul de femeie care da caracter tinutei si nu invers

Pe 3, Crina Abrudan (este exact genul de rochie care-mi place mie foarte mult)

Mentiunea goes to Andreea Banica (dementiala culoarea rochiei si croiala). Mi-a placut tare mult!

Mi-au placut mult si tinutele doamnelor Camelia Sucu si Carmen Bruma, a lui Aylin Cadir (a stat pe langa mine cam toata seara si am avut timp sa o admir). De asemenea, erau cateva domnisoare si doamne imbracate in tinute glamour, cu paiete colorate. Aratau foarte frumos, de altfel ca in catalogul Nissa 🙂 Very nice, pana miercuri seraa nu m-as fi vazut purtand o astfel de rochie, acum…parca parca!

Au fost multe tinute frumoase, imi pare rau ca nu am facut si eu foto doamnelor care nu sunt persoane publice dar care aveau tinute dupa care sa-ti intorci fugitiv privirea. Sincera sa fiu, nu prea sunt fan rochii dream girl, rochii din voal sau rochii foarte decoltate si golase in partea de sus (poate din cauza anotimpului am aceasta parere).

In rest, cred ca voi incepe sa accept mai des invitatiile la evenimente de „grown up ladies”, e cozy!

Respect, eu non fashionista!

P.S. Mi-a placut si coafura Andei Adam.

sursa foto: viva.ro

Lasă un răspuns

