Internet and Mobile World: Jos palaria pentru speakerii straini! Asa da!

Am participat la prezentarile de joi si de vineri din cadrul evenimentului „Internet and Mobile World 2012” Expozanti au fost si fiecare dintre companiile prezente acolo si-a pregatit destul de bine aparitia, atmosfera a fost degajata si am apreciat tare mult organizarea si stuff-ul care s-a ocupat de eveniment. Cred ca este in top 3 al organizatorilor de evenimente si ma refer aici la cele de o asemenea amploare.

                                                                                                                                                    sursa foto: my phone 🙂

Ce mi-a placut?

– organizarea: lipsa clasicelor cozi si a „debandadei” de la inregistrare (cineva destept a creat sistemul simplu, efortless de a-ti obtine badge-ul), mi-a placut comunicarea pe care au avut-o cu vizitatorii, de la anuntarea intentiei si pana la final (sms-uri care-ti reaminteau pe un ton prietenos ca urmeaza x,y,z). Am o curiozitate: care e treaba cu scanatul badge-urilor la fiecare intrare si iesire?

– mi-au placut majoritatea speakerilor straini de joi si vineri, misto oameni…mi-as fi dorit sa fie mai multi si sa vorbeasca toata ziua 🙂

– expozantii erau bine pregatiti, fiecare avea pregatit un detaliu „catchy” care sa-ti atraga atentia (magnetii cu fata ta, poze cu echipament de Superman, jocuri prin sms, angry birds etc.)

– cel mai fain om de acolo, pentru mine,  a fost fara indoiala Nick Sohnemann. Consider ca orice speaker roman s-ar putea inspira putin din modul lui de interactiune, omul are de toate: carisma, e showman, e sigur pe el, stie cum sa vorbeasca, cum sa atraga atentia si nu are prezentari cu zeci de propozitii pe un slide

– my second best, mister Dick Buschman

– dintre speakerii romani pe care i-am vazut eu (joi si vineri) i-am apreciat pe Cosmin Negrescu de la SEO Monitor (pentru ca mi-a livrat continutul de care eram interesata), Stefan Iarca (e carismatic si printre altele mi-a facut pofta de branza :)), Catalin Emilian (Gemius Research). Regret sincer ca nu l-am putut urmari si pe Mugur Patrascu, sunt convinsa ca l-as fi mentionat si pe el.

Ce nu mi-a placut?

– nu mi-a placut ca  in ambele zile in care am mers la eveniment am avut sentimentul ca lipseste ceva…si am descoperit ce anume: publicul pentru prezentari! Adica, la prezentari, publicul era format predominant din expozanti si parca nu asta ar fi trebuit sa fie esenta, zic si eu.

– o parte dintre speakerii romani cu prezentari PREA comerciale: Ok, inteleg ca vii ca sa-ti prezinti produsul, dar da-ne un studiu de caz, vorbeste cu noi…daca vii si ne spui despre ceva ce noi nu intelegem (in afara de lauda de sine), imi pare rau, dar eu nu voi fi ever interesata de tine…asta mai ales cand esti unul dintre sponsorii principali si un jucator de top pe piata telefoniei fixe

– as fi vrut sa nu existe vanatoarea de scaune libere…si asta nu din cauza ca organizatorii nu adusesera suficiente, ci pentru ca geanta este un accesoriu care trebuie sa aiba intotdeauna propriul scaun!

As vrea sa mentionez faptul ca ultimele 2 chestiuni mde mai sus nu au treaba cu organizatorii, ci cu noi toti…ca oameni si ca mod de gandire.

Per ansamblu, pentru o prima editie si pentru amploarea pe care a avut-o, eu zic ca a fost un eveniment bun care merita si o a doua editie (poate intr-o alta cladire, sau macar cat mai aproape de itnrarile principale de la Romexpo).
Revin in cursul saptamanii si cu articole despre lucrurile interesante din prezentarile care mi-au placut mie.

Sa aveti o saptamana plina de inspiratie!

Respect!

P.S. O remarca mica, mica! Cand predam machete pentru un catalog al evenimentului ar trebui sa acordam mai multa atentie celor maxim 3 propozitii pe care le contine reclama noastra.

P.P.S. Inca una! S-a vorbit despre extrem de mult despre QR codes….care sunt prezente in multe dintre paginile cu advertising din catalog. Am avut curiozitatea sa vad daca si merg. Sunt cateva care m-au frustrat deoarece nu mergeau. Va rog, nu mai puneti QR codes ca asa e la moda…dati-ne direct adresa site-ului, e mai putin enervant!

Lasă un răspuns

