Ieri Turbo, azi Camel Balls

Zilele trecute am făcut o „excursie” la magazinul de apartament de lângă serviciu. Sinceră să fiu, ma dezobișnuisem să intru în spații atât de mici, burdușite cu sute de produse, aliniate și îndesate pe rafturi. Nimic nu mi-a atras atenția mai tare ca asta:

Un soi de gumă de mestecat denumită sugestiv „Camel balls” și foarte apreciată de micuții care frecventează zilnic magazinul. Insăși vânzătoarea mi-a mărturist cum „este somată public” să nu rămână vreodată fără stoc de bile de camilă :).

Eu, Turbo…

Și mi-am amintit de colecția de mașinute de la gumele Turbo, de nervii mamei mele atunci când tot la guma de mestecat găseam abțibilduri cu Beverly Hills și tapetam frigiderul Arctic cu ele, de aroma de pepene a gumei care dispărea la maxim 3 secunde după ce-o mestecam, de concursurile pe care le făceam cu ceilalți copii din fața blocului, de tipul „cine face balonul de gumă cel mai mare”, de trocurile și schimburile de abțibilduri, de stocurile de gumă de mestecat pe care mi le făceam ca să nu mi se termine mai repede ca ale altora, de zecile de gume înghițite voit sau accidental….

Despre cămilele și bile

Curiozitate să testez guma de mestecat Camel Balls nu am avut, însă încă mă întreb ce raționament au avut producătorii, oamenii de marketing atunci când au ales acest nume…dar, mai ales, cui îi erau destinate produsele! Recunosc faptul că am râs copios când am citit pe ambalaj „Liquid filled”….Așadar, să-i învățăm de mici pe copii cu anatomia, până la clasa a 6-a când  învață la biologie despre animale, ca să nu vină la ore luați prin surprindere.

Prima căutare pe care am făcut-o pe Google, referitoare la cămile, a fost despre viața acestor animale…mi-am dat seama cât de puține știam despre ele (în afara faptului că sunt super bine adaptate vieții în deșert, că au stocuri de apă în cocoașă și că se cumpără prințese cu ele :))), de acea simt nevoie să vă îmbogățesc și vouă cultura generală cu informații despre cămilă.

Închei articolul cu o informație de cultură generală: Cămilele au globulele roșii de formă ovală care permit sângelui să circule lin și cu funcție normlă chiar și atunci când animalul este deshidratat și sângele său se îngroașă.

P.S. Aveți curiozitatea să citiți și despre reproducere….că tot suntem la acest subiect! 🙂

Lasă un răspuns

