Sa facem o revolutie…dar intelectuala si-n marketing sa fie!

Cum sunt avida dupa strategie si fitness neuronal, nu scap niciodata ocazia sa mai devorez articole de pe sfantul internet despre subiectele care ma intereseaza, chiar daca astfel sacrific un film sau o plimbare in parc seara, atunci cand ma intorc de la birou. Articolul declansator il puteti citi aici.

O sa abordez o nisa din revolutia intelectuala, ca tot lucrez cu nisa zi de zi si e la moda, si anume astazi vorbim despre revolutia intelectuala in gandirea strategica.  Originile subiectului vin fix din strategiile de razboi ale armatelor germane versus strategiile de lupta ale romanilor. Da, am prieteni care imi fac hatarul si se lasa antrenati in aceste discutii. Care e relevanta? Transformam inamicul in competitie, teritoriile locuite in publicul tinta, seful armatei in master of marketing strategy, instrumentele de lupta (arme, tancuri, bombe etc.) in tactici si voila, avem o revolutie intelectuala in strategia de marketing 🙂 Cu toate astea, inca nu-mi dau seama daca in lupta pentru „stapanirea” mintii si buzunarului consumatorului avem raniti si victime colaterale...Si daca da, cate?

Cred ca daca fiecare 0m de marketing ar intoarce putin capul asupra evaluarii strategiei de marketing si ar adapta-o la conditiile si cerintele realitatilor in care se scalda zi de zi am reusi ceva mai mult ca imposibil de procesat combinatii de tipul „Aripioare la caserola – Redbull”, ca publicitatea negativa si socanta din campania celor de la Profi, ca reclamele dublate ca la desne animate ale marilor branduri, complet neadaptate realitatii romanesti (vezi subtilitatile englezesti de la Snikers – reclama cu babuta pe terenul de fotbal) s.a.m.d.

Par example, o campanie foarte misto mi s-a parut cea la „Unirea”..simpla, nene, care reflecta publicul caruia i se adreseaza, realitatile in care ei traiesc, ceva autentic romanesc…

 

Ce sa rasfoiasca interesatii de subiect? The brain revolution de Marilyn Ferguson si my personal best „Atlas Schrugged” (o carte cu greutate, la propriu – are peste 1000 de pagini) de Ayn Rand

O sa va vorbesc data viitoare despre revolutia intelectuala in comunicarea cu publicul de nisa…sa zicem ca am ceva experienta pe acest segment :)!
Respect!

 

sursa foto: scientificamerican.com

 

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: