Internet and Mobile World, probabil unul dintre cele mai tari evenimente din toamna asta

Mereu am militat si am sustinut evenimentele pe care eu le consider hard core…V-am povestit despre know-how-ul acela pe care mi-l doresc, de revelatia strategiilor de business si de marketing care vreau sa-mi obsedeze neuronii. Vreau informatii relevante, vreau profesionisti si din afara tarii care sa ne scoata din monotonia business-ului romanesc clasic, care sa ne dea puncte de sprijin in dezvoltarea ideilor de business, care sa aiba „je ne sais quoi”-ul acela care sa ma faca sa spun: „Da, frate, asta este!”

Tocmai de aceea intre 19 si 21 septembrie imi mut resedinta intelectuala si fizica la Romexpo, la Internet and Mobile World!

Cred ca Internet an Mobile World se apropie de conceptul de eveniment hard-core. Doar uitandu-ne pe lista invitatilor si pe subiectele abordate in cadrul workshopurilor ne putem da seama de complexitatea si vasta acoperire a Internet business world.  Cred ca tocmai de aceea imi este si greu sa-mi schitez o lista cu „most wanted to hear speakers”.

Ce mi-a atras atentia cel mai tare este faptul ca organizatorii au reusit sa concentreze in 3 zile toate ariile profesionale care sunt motorasele unui business ca la carte. Eu sunt om de marketing si credeti-ma, acest eveniment ar trebui sa fie in agenda fiecarui marketer si al fiecarui business man din Romania. Lumea se misca mai repede ca noi, publicul nostru tinta are un grad de adaptabilitate si de conversie impresionat de rapid cand vine vorba de noutatile tehnologice si nu numai si de aceea trebuie sa fim cu un pas inaintea schimbarilor. Parcurgand pas cu pas lista invitatilor si a temelor abordate, chiar am convingerea ca e un eveniment „teacher”, adica un eveniment care te imbraca in uniforma informatiei si iti imbogateste caietul culturii profesionale. Eu va recomand sa nu-l ratati…Si ca sa nu mai stati pe ganduri, intrati aici si inscrieti-va inca in sistem early bird.

Si cum spun organizatorii: Ei sunt cei mai buni, vino sa-i vezi! Aici gasesti lista cu speakerii celor 3 zile de hard core business learning.

Inchei acest articol pre-eveniment cu un pasaj „furat” din descrierea evenimentului: „We believe that Romania has the human talent, the technical competency, the drive and the passion to become a major Internet technology hub in the region. Internet & Mobile World wants to contribute in creating a sustainable momentum of vision and aggressive development for Internet industry in the region.”

Hai sa ne vedem pe 19 septembrie la Romexpo la Internet and Mobile World ca sa invatam ceva :)!
Respect!

P.S. O melodie care consider ca merge de minune cu articolul.Enjoy it!

Lasă un răspuns

