Revelatia!

Din miile de episoade zvarcolitoare care mi-au plusat la transpiratiile nocturne cauzate de caldura nefireasca, iaca iesi si ceva bun…e ea, revelatia!

De multe ori am puseuri de-astea de respect fata de mine, fata de ceea ce pot face, fata de capacitatile mele intelectuale si profesionale, dar ma dezic de ele destul de repede! Nu cumva sa gresesc!

Eh, azi s-a terminat! Azi am luat mouse-ul de urechi:

Pasu’ 1: Teci naiba si invata germana, maine inrosesc telefonul la institut

Pasu’ 2: Baga un research international

Pasu’ 3: Ignora ignoranta, trage aer in piept si spune: „In curand o sa fie simplu si o sa inchid usa dupa mine! Eu o s-o inchid..Da Da!”

Pasu’ 4: EU POT pentru ca am cu ce!, repeta asta, Monica, in fiecare zi! Si baga mare!

Hai sa vedem ce iese!:)

Respect!

sursa foto: cotidianul.ro

Un comentariu

  1. This is the spirit baby !

Lasă un răspuns

