Eu râd, la prezent!

Eu rad! Eu rad mult si cu pofta! Eu rad cu tot corpul! Eu rad si ma inrosesc maxim! Eu rad si mi se face pielea de gaina! Eu rad mai ales atunci cand plang! Eu rad pentru ca asa-mi vine! Eu rad dimineata…in fiecare dimineata cu aceeasi satisfactie! Eu rad cand citesc mesajele de pe telefon! Eu rad la bancurile seci! Eu rad cand cad si ma lovesc! Eu rad cand ma doare! Eu rad cu prietenele mele! Eu rad cand imi merge prost, desi incep plangand! Eu rad la glumele nebune pe care viata mi le cam spune in ultima vreme! Eu rad simplu….E o calitate de-a mea

Ah, mereu imi repet ca „eu rad” la prezent!

P.S. Eu sunt capul blond, pentru necunoscatori 😀

O melodie simpla, care se potriveste manusa:

Lasă un răspuns

