O veste proasta: Pantalonii scuuurti nu se lungesc atunci cand tragi de ei!

Este sezonul pantalonilor scurti, cei mai scurti, aproape rusinos de scurti…Toate marimile, de la xxs la l spre xl, toate culorile si toate materialele (cei mai sexy erau unii din piele cu snururi pe laterale).

Bun, am trecut peste puzderia de pantaloni scurti care-mi trec prin fata ochilor zi de zi, am trecut peste fe(n)tele care vin la birou imbracate cu „pantaloni scurti office” (sunt din stofa, au talie inalta sau au dunga pe mijloc)…insa nu pot intelege ceva:

Pai daca ti-ai luat o bucata de material care firav iti acopera fundul, de ce tragi de ei? Am o veste proasta pentru tine: daca atunci cand ai plecat de-acasa aveau 3 centimetri, crede-ma, ca tot 3 centrimetri au si cand ai iesit pe strada. Asadar, nu trage de ei, nu incerca sa-i lungesti pentru ca nu sunt gumati! Daca tot simti nevoia sa faci asta, te rog eu, ia-ti o pereche de pantaloni mai lungi…Esti usor amuzanta cand incerci sa acoperi ceva ce ti-ai propus sa lasi la vedere de la inceput.

Si nu, nu am nici cea mai mica invidie pentru fetele pantaloni-scurti…Si eu admir ce este frumos, cu picioare lungi, bronzate si lucrate…Insa, daca tu insati te simti naspa cand iesi pe strada asa, inseamna ca n-ar trebui sa faci asta doar pentru ca se poarta.

V-am pupat! Respect!

 

sursa foto: fashiontrendsbeauty.com

Lasă un răspuns

