The dark Knight Rises, un film care mi-a placut

Gata! Saptamana trecuta am bifat si „The dark knight rises” (Batman 3, I guess).

Cum a fost?

– N-am simtit ca au trecut aproape 3 ore, m-a captivat ce sa mai!

– Muzica, mie personal, mi s-a parut foarte buna, spun asta poate si datorita faptului ca-mi place Hans Zimmer.

– Anne Hathaway este chiar incantatoare, are un je ne sais quoi care te tine preocupat cu interpretarea ei

– Christian Bale a jucat curat, din punctul meu de vedere. Trebuie sa admit, insa, faptul ca m-a enervat ca a stat mai mereu cu gura cascata 🙂

– Multe efecte speciale si oleaca de pirotehnie, ca deh, trebuie sa faca si bum-bum ceva din cand in cand

– O surpriza placuta au fost pentru mine legendarul Morgan Freeman si superba Marion Cotillard (o actrita  care ma uimeste mereu cu talentul ei, ea a fost, de altfel, laureata cu un Oscar pentru rolul Édith Piaf din „La vie an rose”)

– Are cateva secvente strong rau de tot si are multa morala…pentru cei mai analisti dintre voi, cascati urechile…s-ar putea sa plecati cu ceva bun dupa aproape 3 ore 🙂

– Mi-as dori si eu un batmobil si o batmotocicleta…mama, mama!

niste poze de pe site-ul oficial : thedarkknightrises.com

Această prezentare necesită JavaScript.


In loc de sonopsis, iaca trailerul:

Respect!

Lasă un răspuns

