Neconditionat!

Preocupata mereu de lucrurile negative, agitata ca nu-mi gasesc drumul ala, razvratita si impotriva lumii….primesc un telefon:

„Buna, Moni. Sunt Bianca”

„Care Bianca?”

„De la centrul de plasament, unde ati avut voi proiectul. Mi-era dor de tine si vroiam sa vad ce faci. Sper ca nu te superi ca te-am sunat.”

Mi-au dat lacrimile…Pentru cateva clipe m-am simtit cea mai mandra, cea mai iubita…neconditionat!

Bianca este un super copil, va ajunge o instrumentista deosebita si un om frumos! Bianca este pentru mine ceva-ul ala care ma face sa ma simt mai speciala, mai buna, mai eu…Bianca a terminat clasa a 7-a cu nota 8 si ceva. Bianca mea poate!

Toti avem nevoie de o astfel de lectie, pentru ca atunci invatam sa reducem totul la simplu, la neconditionat…Atunci n-am mai cerut, n-am mai vrut…m-am emotionat si atat!

N-am mai fost la copiii de la centru de dinainte de 1 mai, dar nicio clipa n-am incetat sa-mi amintesc de ei….Ei sunt unul dintre degetele mainii care ma ridica atunci cand mai primesc un sut in fund si cad!

P.S. In primavara am dotat cu o sala de lectura si atelier de dezvoltare artistica, Centrul de plasament „Sf. Nicolae” din Bucuresti. In acest demers ne-au ajutat multi oameni buni, printre care si Dan Teodorescu de la trupa Taxi. Chapeau bas!

Respect!

Lasă un răspuns

