Confirmarea aceea care vine pe neasteptate

Cand eram mica taica-meu mereu imi spunea: „Munceste, draga mea, daca vrei sa obtii ceva! Trebuie sa faci performanta si ai sa fii recompensata! Nimic in lume nu e gratis!”

Nu avem o relatie minunata noi doi, dar mereu am muncit, n-am intins mana sa-mi pice din cer si de cele mai multe ori am ramas doar cu munca. Am eu o nebunie, sa fiu apreciata pentru munca mea, pentru ceea ce fac bine. Si credeti-ma, astazi m-am smiorcait, am deschis mailul si doar ma uitam pierduta la monitor…Am luat diplome, medalii, dar …senzatia asta ca am castigat ceva pentru ca un grup de oameni a spus „Da, frate, fata asta a facut ceva bine si merita!” este RECONFORTANTA SI CALDA!

E o perioada in care ma zbat, imi vine sa-mi iau zborul, caut un drum, ma revolt, ma agit, ma scald in ape neclare si ma cert foarte des cu mine….si azi a venit linistea…a venit confirmarea aia de care ai nevoie ca sa ridici ochii si sa spui „Hai ca se poate!”.

Multumesc pentru confirmare Carpatair (oameni pe care as vrea sa-i cunosc) si Airlinestravel.ro (un proiect in care cred!). Multumesc Travelgirls.ro, poate intr-o zi o sa ajung si eu sa pun x-uri in toate locurile minunate in care voi ati fost.

 

P.S. Ii multumesc celui mai infocat fan al meu, Ade..Hon, hai ca se poate! 🙂

 

 

Melodia articolului:

 

2 comentarii

  1. Vrei sa-mi dea mie lacrimile acum?? Iti multumesc pentru dedicatie, hon…sunt fanul oamenilor frumosi si capabili!

    1. Lacrimile de fericire…:)

Lasă un răspuns

