Bucharest International Air-Show 2012, un WOW de fum!

Pe 21 si 22 iulie, pe aeroportul Aurel Vlaicu (Baneasa) a avut loc minunatul BIAS 2012. Am mai povestit si inainte pe blog despre cum mai bine de jumatate de viata mi-am dorit sa fiu fie astronaut, fie pilot si am ajuns sa lucrez tot oarecum cu teasta in nori, ca om de marketing. De aici si entuziasmul meu…asa mare incat pe 37 de grade am stat 5 ore lipita de un gard de protectie, cu ochii mari si umezi, cu pielea de gaina si cu inima gata  sa faca „giunbuslucuri emotionale”.

Mi-a placut si as fi putut sta acolo zile intregi, cu gatul suspendat in vazduh, admirand ca un copil cascadoriile cu avioane, fara sa beau apa, fara sa-mi pese ca soarele avea un plan diabolic si-avea sa ma transforme in rac 🙂

Cel mai mult mi-a placut momentul „Zbor in CREPUSCUL”…nepretuit!

Mi-a placut show-ul italienilor, Frecce Tricolori sunt un fel de street dance in aviatia acrobatica.

Chapeau bas pentru „Hawsk of Romania”, sunt minunati, muncesc mult, sunt tehnici si ne mandrim cu ei!

si Pavel Bartos a fost misto :))

Mi se pare ca deja am folosit prea multe cuvinte de prisos…Sa vina pozele, zic!

Lasă un răspuns

