The Amazing Spider-Man, un film misto

Sunt in urma cu informatiile. Am vazut si ultimul Spider Man si trebuie sa recunosc ca mi-a placut, m-a relaxat si m-a ajutat, pret de aproape 2 ore, sa-mi infrang teama de inaltime.

Povestea: Peter Parker este un adolescent in cautarea propriei identitati, care se indragosteste de Gwen Stacy (Emma Stone), colega sa de liceu. Abandonat din nevoie de parinti si crescut de unchiul si matusa sa, tanarul Peter vrea cu orice pret sa afle de ce a fost parasit de parinti. In aceasta calatorie in care-si cauta identitatea, adolescentul gaseste cercetarile tatalui sau si intra in situatii fantastice, cara pana la urma il vor ajuta sa ia decizii importante cu privire la viata lui. Se indragosteste, sufera din iubire, unchiul sau moare….Pana la urma ramane cu super puteri si zic eu cu speranta ca va avea si fata.

Ce mi-a placut:

– Am rau de inaltime, insa efectele 3D in secventele in care Spder Man se deplaseaza pe deasupra orasului, atarnand de un fir de ata prinsa de geamurile zgarie norilor sunt nepretuite.

– Adrenalina si suspansul

– Mi-a placut de Emma Stone si chiar m-a surprins interpretarea dramatica a tanarului Andrew Garfield, cel care-l interpreteaza pe Peter Parker.

– Decorurile si instrumentele high tech au fost super faine, chiar m-a facut s ama intreb daca nu cumva asta se intampla si in laboratoarele secrete din viata reala

– Muzica de pe soundtrack…gratie lui James Horner, care are la activ si alte revelatii muzicale in Titanic, A beautiful mind, Braveheart etc.

Ce nu mi-a placut:

– Parca, pe alocuri, era prea mult dramatism

sursa foto: http://www.theamazingspiderman.com

 

Lasă un răspuns

