Raspunsul meu pentru voi…

Sunt oameni din viata mea care merita un raspuns pentru ca nu inteleg ce s-a intamplat! Nu e nimic grav, doar ca-mi doresc sa fiu singura…si nu stiu de ce mi-e greu sa va spun asta , mi se pare ca v-as rani, ca nu va pot transmite ca am nevoie sa ma refugiez in mine…E un moment in care m-a rapus oboseala si simt nevoia sa ma odihnesc putin…un moment in care nu am chef sa despic firul in patru (asa cum fac adesea), in care nu vreau sa incarc pe nimeni cu dilemele mele, e clipa aceea in care nu stiu nimic!

Iertati-mi absenta ce-a fost si cea care are sa vina..nu va cer s-o intelegeti….Simt ca m-am oprit si de cand m-am oprit lumea mea sta!

Respect pentru oamenii care ma suna de 4-5 ori pe zi cu acelasi avant in fiecare zi, pentru cei care imi spun din senin, fara sa ma vada, ca sunt langa mine, pentru cei care ieri au plans cu mine, pentru cei care ma asteapta cu bratele deschise si cu ochii mari si tristi…

Un prieten drag mi-a spus : „Daca si tu te duci la fund, ne ducem dracului cu totii!”…Voi ma meritati asa cum ma stiti, permiteti-mi sa ma regasesc!

 

Multumesc.

 

 

Un comentariu

  1. eadelina · · Răspunde

    Simte-te norocoasa pentru ca ai prietenii aproape chiar si cand nu vor sa-ti ceara ceva…de fapt, ei iti cer doar sa fii ok. Nu putem numi asta egoism, nu?:)

Lasă un răspuns

