Scurt, foarte scurt: Madagascar 3 D, light ca de vara

Imi plac anime-urile, mi-a placut si primul Madagascar, al doilea nu pot spune ca m-a impresionat in vreun fel…Trebuie sa recunosc ca am o slabiciune pentru King Julien (m-a dat gata cu felul lui haotic de a fi, cu narcisismul impins pana la extrem si cu dansul lui magic pe melodia I like to move it (am pus si video cu pricina))…Si guess what? Si dupa Madagascar 3 D, tot King Julien este preferatul meu. De altfel, actorul care-l interpreteaza este Sacha Baron Cohen, asadar, este justificabila suculenta personajului. Nici in Madagascar 3 D nu se dezmite si se indragosteste de o ursoaica ce are o fata inodora, insipida, incolora, pe care o plimba romantic prin Roma :)).  Aici secventa cu „indragosteala”.

Care e povestea? O excursie a gastii de la zoo la Monaco ce se transforma intr-o aventura pana la New York. Leul Alex, hipopotamul Gloria, girafa Melman, zebra Marty si suita de pinguini se alatura unui circ Zaragoza (daca tin bine minte!) caruia ii redau gloria de altadata. Aaa, continua povestea de dragoste dintre Gloria si Melman, iar Alex se indragostete de o frumoasa tigroaica circareasa. Au parte de multe peripetii, de evenimente cu iz moralizator si scapa de fiecare data din ghearele perfide ale doamnei DuBois, reprezentanta politiei animalelor din Monaco.

Cum mi s-a parut filmul? A fost relaxant, am zambit mai tot timpul, m-am deconectat si am sorbit fiecare replica (asteptand probabil, rasul acela cu lacrimi care rareori apare).

Cat este de 3D? Hmmmm, sa zicem decent, mai simteam gadilatura unor mustati sau ghearele vreunul personaj.

Cum este povestea? Moralizatoare si cu happy end (exista si in varianta dublata in cinema, asadar, nu criticam nimic)

Ce mi-a placut? Mi-au placut replicile personajului Mort (lemurianul cel mai mic si grasut din prima foto)…trebuie sa vedeti filmul ca sa intelegeti la ce ma refer.

Alte observatii: Tanti DuBois este construita ca un personaj cu un iz grotesc si umano-animalic…De altfel, fundul ei mare si coapsele cat Americile reunite, m-au facut sa zambesc de fiecare data cand aparea in peisaj.

Asadar, pentru deconectare…va urez vizionare placuta!

Respect.

surse foto: imdb.com si  stuffdaily.files.wordpress.com

Lasă un răspuns

