Fii o superwoman, poarta sutien pe strada!

Este vara, este cald….Rochite, pantaloni scurti, haine cat mai lejere si cat mai absente de pe suprafata corpului…Maieuri si sutiene lipsa!

De cateva saptamani nu pot sa nu observ la metrou, in autobuz si pe strada la tot mai multe adolescente/tinere/doamne un fenomen care mie, personal imi lasa mereu un sentiment misogin : „Zvacnirea sanilor lasati liberi”

Ai sani, e in regula, nu esti singura….Nu suporti sutienul, nu e drama…Dar cand porti bluze din satin, bluze din voal, bluze largi sau camasi cu iz estival…si alergi ca sa prinzi un mijloc de transport, crede-ma, nu frumusetea sanilor tai va iesi in evidenta….Sanii perfecti sunt rara avis, si oricum, indiferent de forma lor, in combinatiile de mai sus nu arata ok…Asa vreti sa atrageti atentia? Pentru ca imi este greu sa cred ca o femeie care merge la serviciu, sau oriunde ar merge ea, se uita in oglinda si-si spune: Azi nu-mi pun sutien, am niste sani perfecti si trebuie sa-i expun cat mai bine ochilor privitori!”…Sau, cine stie, or fi si femei dintr-astea!

Libertatea vestimentara apartine fiecaruia dintre noi, ne imbracam cu ce avem, cu ce putem, cu ce ne place, ne avantajeaza/dezavantajeaza…insa, mi se pare de bun simt sa intelegem ca exista niste limite ale decentei pe care am putea sa nu le incalcam prea des.

Eu, personal, cand vad femei care merg la serviciu fara sutien am un singur gand:  „Ce-a fost, frate, in capul ei?” si nu pot sa nu ma gandesc ca ne-o facem cu mana noastra si aratam cu degetul spre barbati…Nu e drept, nu ei te-au pus sa pleci de-acasa cu sanii in vant sau imbracata cu prea putin material, a fost alegerea ta, inghite criticile si nu mai face pe victima…

Mai am o singura intrebare: Cate dintre voi, cele care sfidati atributiile sutienului, faceti topless? Am eu o banuiala ca prea putine! Asadar, daca la plaja stai cu el pe tine, fii o fata cuminte si pune-l si cand iesi pe strada si mergi la birou. Nu musca, incearca!

Asadar, fii o superwoman si poarta sutien!

Respect!

Eu, cea care nu are niciun dram de frustrare la capitolul asta!

 

 

sursa foto:123greetings.com

Un comentariu

  1. draga mea, am scris si eu scurt despre asta. eu sustin acelasi lucru!! ma bucur ca mai e cineva (adica o femeie!!!) care vede lucrurile la fel 🙂

Lasă un răspuns

