Fiecare om are stolul lui de pasarele…pe creier

Oamenii imi sugereaza tot mai des ca am mai mult de 2 pasarele pe creier. Cine nu are? Ia sa ridice manuta perfectul dintre noi. Asadar, iata motivele pentru care „hienele” sar sa-mi sfasie stolul:

Lampa lui Alladin

Am tendinta de a-mi burdusi geanta cu muuulte chestii luate „just in case”…Le port dupa mine, le indes in gentuta (ca sa intelegeti, nu vreau o geanta mare, am o geanta decenta de mini postas) si culmea e ca niciodata nu gasesc in ea obiectul de care am nevoie :))

Aceeasi mentalitate o am si cand vine vorba despre tehnologie…Vreau all in one, ceva gen un aparat foto la care sa pot suna/sa pot fi sunata si sa intru pe net. Nu vreau un telefon cu o camera mai performanta, vreau o camera foto performanta cu optiune de telefon mobil. Siiii, daca se poate sa fie foarte mica.
Dar, cel mai mult imi place sa-mi iau muuuuuuuuulte haine cand plec de acasa, fie si pentru doua zile. Multe tricouri, pantaloni, rochite, puloverase, cercei si alte accesorii. Mi se pare ca nu stii cand se iveste ocazia sa ai o anumita tinuta si nu ai la tine. Sufar enorm cand trebuie sa-mi reduc drastic „bugetul vestimentar”, mi se pare ca ma ingradeste cineva :))

Masinaaaaaaaaa……..

Nu sunt sofer. Pana acum am dezvoltat o teorie ” Unii sunt facuti sa fie soferii, alti sa aiba sofer!” si m-am incadrat perfect in ce-a de-a doua categorie. Cu toate astea, stand in dreapta ai suficient timp sa-i admiri pe eternii indragostiti de masina lor: cum o perie, cum o iubesc, cum o privesc si cum fac instructie cu tine: Sa nu trantesti usa, ai grija unde pui picioarele, nu lasa hartiuta asta in masina, sa te scuturi bine pe picioare etc. La astea se adauga mereu intarizerile de cel putin 30 de minute fata de ora stabilita a unei plecari pentru ca, brusc, trebuie facuta si presiunea la roti, sterse toate geamurile luna si alte x,y,z lucruri. E de vis, ce sa mai!

Ordinea, bat-o vina!

Sunt extrem de ordonata si asta mi se trage din strafundurile perfectionismului care ma guverneaza. Las mereu lucrurile intr-o ordine si-mi place sa le gasesc la fel. Nu plec niciodata de-acasa pana nu fac ordine, patul, deschid geamurile, spal vasele alea alea…Sa fie curat! Asa-mi place mie!

„Curatenia din bucatarie, sambata, la 7 dimineata!”

Dorm putin…chiar si in weekend. Ceasul meu biologic are alarma setata la ora 6 dimineata, chiar si in weekend. Ajung in bucatarie si ghici ce? Imi place s-ami beau cafeaua in perfecta ordine…Asadar, spal aragaz, vase, gresie, faianta…pana pe la 8:30, 9:00! Cei 3 colegi de apartament imi spun mereu ca sunt obsedata! Se prea poate, dar macar am o obsesie curata :))

Rabdarea vs. bomba cu ceas

Sunt o fiinta rabdatoare, extrem de rabdatoare…mai putin atunci cand merg cu oameni nehotarati la cumparaturi. Intrebarile in avalansa de genul „Ce zici de asta? Hai, spune drept!”, revelatiile de tip Shakespeare „S-o iau, sau sa n-o iau? Spune-mi tu!”, comparatiile interminabile „Ti se pare ca era mai misto cealalalta?” ma transforma intr-o fiinta cu usoare tendinte criminale :)) Aaaaaa, cel mai tare mi se pare ca atunci cand am decis in final ce sa cumparam…brusc, nu mai prezinta interes! God damn it! In my boiling point incep sa arunc cu ironiile, ups, my mistake.

La voi cum sta treaba cu pasarelele?

Respect!

 

Melodia articolului:

 

Lasă un răspuns

