Mi-e dor de….

…lucrurile simple, de liniste, de frumusete, de natura… Noi, oamenii, suntem diabolic de egoisti de cele mai multe ori, cu tendinte masochiste accentuate. Eu, personal, as putea, cu succes, lua Oscarul pentru drama queen, am momente in care m-as premia singura. Ne place sa suferim, sa dramatizam, sa complicam…Si in final, am ajuns cu totii sa credem ca in viata e mai complicat sa fii simplu, what’s the fun in simple?  Ne place sa credem ca nimic nu poate fi simplu, ca simplu nu inseamna succes, bani, laptouri, distractie, vacante multe si dese… Mi-am dorit si eu asta, am o mie de planuri, o mie de asteptari, o mie de senzatii pe care astept sa le traiesc…Vreau sa fac lucruri diferite, sa experimentez, sa vad, sa fac, sa dreg… Pfuai, hai sa fim sinceri cu noi o secunda:

Imagineaza-ti ca stai singur intr-o camera goala, cu peretii gri…ca esti imbracat in pantaloni, o bluza si o pereche de sosoni. Esti neutru, nu ai muzica pe fundal, nu auzi nimic altceva in afara de respiratia ta…Si o voce te intreaba: Ce te motiveaza in viata?

Eu am incercat exercitiul asta si mi-am dorit SA SIMT…Atat de simplu. Mi-am dorit sa simt din nou primul sarut, prima imbratisare si prima privire care m-au furnicat in tot trupul, sa simt fluturii din stomac, sa simt adierea vantului, sa aud pasarele cantand, sa aud marea, sa simt racoarea padurii, sa fiu libera…Nu mi-am dorit sa-mi cumpar alti pantofi, nu m-a jenat imbracamintea stearsa pe care o purtam, nu mi-am dorit ca incaperea gri sa aiba mai multe camere si piscina, nu mi-am dorit o masina, ceas, multe haine, sa fiu exemplu de urmat in cariera…

Am uitat sa fim simpli cu noi si e pacat pentru ca pierdem lucrurile care conteaza cu adevarat in viata noastra si care nu se mai intorc decat atunci cand nu le mai putem SIMTI.

Respect!

Pentru voi:

Lasă un răspuns

