Street Dance 2, o combinatie desteapta de street dance si pasiune latino

Sunt mare fan musicals si dance movies. Am vazut pana acum de cel putin 7 ori seria Step UP, Streeet Dance 1, Honey 1 si 2 si alte filme din gama de mai sus. Niciodata n-am simtit mai pregnant ca eu si corpul meu suntem doua entitati perfect separate, decat  in cele 100 de minute de vizionat astfel de creatii artistice.

Da, ador street dance-ul…ma face sa ma simt libera, are reguli care nu par reguli, este deopotriva creativ si indecent, exprima personalitatea ta reprimata,  este un dans care te face sa te simti superstar, este un dans egoist in esenta.

Am o prietena foarte buna  care iubeste salsa si dansurile latino, in general.  Eu, eu nu ma regasesc in ele…un partener salsator  mi-a spus: “Lasa-te condusa! In latino partenerul conduce!” Sorry, baby, eu nu sunt o latino girl, sunt mai underground asa. Bun, de aici toate incercarile Oanei de a ma “converti la latino”….incercari esuate rand pe rand…..Si iata ca ziua in care gusturile mele de strada si gusturile ei latino s-au intalnit, a venit…tadada in “Street Dance 2” avem street dance cu latino.

                                                                                                                                                sursa foto: http://toomuchflavour.co.uk

Povestea? Este clasica, daca ati vazut seria Step UP stiti cam cum sta treaba cu iubirea dintre personaje, cat si cu dorinta actorului nostru principal de a se afirma ca cel mai tare din parcare.

Care e senzatia din fata ecranului? Combinatia street dance-latino e chiar inspirata si dansatorii de latino, pfuai, sunt foarte tari! Serios, nu-i ratati, sunt spectaculosi.

Replici inteligente si profunde? Daca ai urechi sa le asculti, o sa pleci de la film cu niste chestii noi la purtator.

Cat este de 3D? Mda, nu foarte, spre destul de putin. Raportat la Step UP 3D, are mai putine efecte.

Coregrafia? Deosebita, mama mama…daca iubesti dansul sau daca doar vii de curiozitate, crede-ma o sa pleci putin invidios ca tu nu poti sa faci asa ceva.

Un bis? Numai unul nu e niciodata sufficient pentru mine….

E un film de domnisoare? Probabil asta cred majoritatea barbatilor…Are o poveste de dragoste de domnisoare, dar daca esti un tip care apreciaza arta, n-o sa te plictisesti.

Cum sunt personajele principale? Bune…la de toate, de la fizic la miscari.

Mai jos am pus cateva foto si cateva video care mi-au placut foarte tare.

Această prezentare necesită JavaScript.

P.S. Bonus, melodia mea preferata din film (pacat ca inca nu va pot arata si dansul solo pe acest cantec) si un clip micut cu o secventa din film (pentru suspans)

alte surse foto: http://images.watoday.com.au, http://moviecheeks.files.wordpress.com

10 comentarii

  1. MarYus · · Răspunde

    Plss mell de la final cand danseaza cei 2 daca stiitii cum se numeste acel mixaj sau unde o gasesc (mixsajul acela nu mell in sine) cu stima …mz

    1. Cuba 2012 – Latin Formation 🙂

      uite si-un link: http://www.youtube.com/watch?v=5CiS7tHau-g

  2. MarYus_magu · · Răspunde

    as dori si eu mell de la final cand danceaza cei doi pe ritmul de salsa…..app filmul este fabulos cel putin mie mi-a placut foarte mult .

    1. Ti-am raspuns mai jos 🙂

  3. cand se dueleaza cele 2 echipe in ring, cum se numeste melodia respectiva??? ma poate ajuta careva cu un raspuns?

    1. Cand anume, imi poti spune minutul ca sa pot cauta melodia?

      1. alex · ·

        multumesc frumos, dar am gasit.o, quimbara – celia cruz

      2. E geniala melodia asta. Asculta si toata coloana sonora de la Step up 4. Minunata!

  4. gbstefy · · Răspunde

    imi spune si mie muzica de la sfarsit 1:19:30, va rog careva sa mio zica, ca nu am gasito

    1. Buna! Ma uit si daca aflu, revin cu un raspuns! Pe Youtube gasesti toate piesele la cautare…ai incercat? 🙂

Lasă un răspuns

