As indrazni sa cer abolirea „furatului miresei”

La furat de mirese, la cules de sticle de bautura

Sincera sa fiu, n-am inteles niciodata cum sta treaba cu furatul miresei..nici cand am fost eu cea furata nu am inteles care-i scopul. Nu mi se pare nimic funny…cred ca mirii sunt asa stresati la nunta, incat se detensioneaza unul pe celalalt la miraculosul episod si nu rareori am vazut priviri triste si usor nervoase pe chipurile acestora la finalizarea scenetei.

Hai, inteleg treaba cu rascumparatul pe pedeapsa pentru ginerica, insa mi se pare de-un prost gust sa ceri tu, ca si hot, jde lazi de whiskey si mai stiu eu ce bunuri consumabile. Bai, bai nene, ori am venit sa ne distram, ori sa facem afaceri?Este halucinant cat de oportunisti si profitori suntem…sa ne intelegem clar, daca ai facut-o din joaca si din placere, fii demn, cere-i prietenului tau (asta care poarta costumul de ginerica) ceva dragut, amaterial, nepretuit printr-o traire de moment…Whisky il bei oricum toata noaptea la pretrecere, dar s-ar putea ca cineva sa ramana cu gandul ca ai ai venit mai mult sa iei, dupa ce se trage cortina si e jenant pentru statutul tau de om mare.

De ce sunt asa inversunata? Pentru ca in anii astia in care am mers la nunti am asistat la:  fosti iubiti care au furat mireasa, ginerici suparati si certandu-si nevestele la microfon de fata cu nuntasii, ginerici nervosi care si-au infipt 2 degetele in jugulara miresei, nemultumiri ale mirilor la rascumparare, mirese pe care le-a uitat timpul furate, certuri intre hoti, nesincronizare de opinii intre ginere si hoti, intre ginere si mireasa, intre mireasa si hoti….si atunci, nu mai bine o abolim? Nu mai bine ne facem ca nu se fura nimeni si nimic? Oamenii nu prea mai tin la gluma (ma repet, probabil e stresul de vina)….

Sub rochia miresei nu se intra!

Mai am un pitic pe creieras si se numeste scoaterea jartelutei cu dintii de catre mire, de sub rochia miresei. De departe unul dintre cele mai jenante momente (din punctul meu de vedere), in care lautarul se slobozeste la gura si pune bulina cu 16 ani la comentarii, momentul in care tatal si socrul miresei au tendinta de a se intoarce in orice alta parte in care fiul/ginerele lor nu intra miseleste pe sub rochia neveste-si. Si apogeul il reprezinta clipa in care el, barbatul proaspat insurat, arunca in multimea de flacaii cu jarteluta miresei. De nepretuit! :))

Cam atat de la sediul piticilor cerebrali …. noi sa fim sanatosi si Casa de piatra tuturor celor care aleg sau nu sa respecte traditiile de nunta!

                                                                                                                                                      sursa foto: http://www.makems.com

Respect!

Lasă un răspuns

