Timpul meu e trist….

…pentru ca il alung mereu, pentru ca vreau sa treaca mai repede,  pentru ca la 7 dimineata as vrea sa fie 7 seara, pentru ca nu mai stiu sa ma bucur de el…pentru ca am incetat sa-l pretuiesc, am incetat sa  cred ca imi poate face surprize placute, pentru ca am impresia ca trece degeaba…pentru ca am incetat sa vreau sa-l opresc!

Ieri vroiam sa fie alaltaieri, azi vreau sa fie maine…

sursa foto: http://www.lifehack.org

Respect!

Si-o melodie pe care o ador:

Un comentariu

  1. Da, este trist pentru ca noi nu stim sa pretuim clipa…si intr-adevar ne dorim mereu sa fie ba mai devreme, ba mai tarziu, ba iarna, ba vara, ba sa fim mai tineri, ba mai maturi…

    Eh…oamenii!

Lasă un răspuns

