Perseverenta, cheia succesului unui trup perfect

Zilele trecute am primit o frumoasa invitatie (pentru care ii multumesc mult Magdei de la Strategics.ro) la lansarea cartii „3S – Sanatoasa, Supla, Satula” a lui Carmen Bruma. Evenimentul a fost unul foarte elegant, iar Carmen destul de emotionata, lucru care, drept sa spun, mi-a placut….Si daaaaa, este delicata, frumoasa si are o silueta „Pfuai!”.

Am ajuns la conferinta dupa o alergare (in ritm de intarziere) de 15 minute de la metrou, la locul evenimentului. Asa cum zicea si Magda, „am fost in ton cu 3S” :))…Sincera sa fiu, mi-ar placea sa am si eu ambitie si vointa indeajuns de mult, incat sa corectez defectele care ma deranjeaza in oglinda. Mda, programul isi propune sa-mi demonstreze, sa ne demonstreze ca si NOI PUTEM! Eu, personal, cand am luat cartea in mana mi s-a facut rusine ca nu dau 100% din ceea ce pot si ca de multe ori lipsa procentelor o transform in lamentari si scuze de tipul :”Eu n-am timp!”, „Sunt prea obosita!”, „Lasa, incep de maine!”

Satula cam sunt….de scuzele mele…Asadar, promit sa citesc cartulia asta subtirica in aparenta si sa o sperii pe vecina de la 6 cu topaitul prin casa pe exercitiile din DVD. In carte ne este prezentata o dieta pentru 6 saptamani, cu regim zilnic…Din poze, la o prima vedere, se pare ca este pe gustul meu…sa vedem daca ma tine!

Si fetelor, vorbim peste 6 saptamani! Sa vedem care cum poate 🙂

Pachetul (carte+DVD) il puteti gasi la Editura Coreus si costa 49,90 RON. Il puteti comanda si online de aici.

Bravo, Carmen Bruma, bravo celor care te sustin si bravo Magda pentru un eveniment reusit.

Cateva poze oficiale de la eveniment:

P.S. Am intors DVD-ul si scria ceva care mi-a atras atentia: „Mai multa educatie, mai multa sanatate!” (ca bine spune)

Un comentariu

  1. Cand vin acasa mi.o cumpar si eu!! Am avut si prima carte a ei si mi-a placut!!

Lasă un răspuns

