O idee dulce: Pancakes a la Jamie Oliver

Pentru ca este duminica si petrecem timpul in familie, am zis sa ne punem toate 3 fetele in bucatarie si sa dulcegarim cate ceva. Pentru ca ne-am luat tigaie de clatite (din aceea cu doua fete), am zis sa ne incercam norocul si sa producem niste pancakes-uri bune bune cu gem de capsune si fructe de padure 🙂

Search pe maestrul bucatar, Google, dupa  reteta lui Jamie Oliver, care suna cam asa si cica e pentru 15 clatite (mie mi-au iesit 10, dar am repetat operatiune, caci prinsesem dexteritate):

  • 3 oua
  • 115 gr. faina
  • 1 lingurita de praf copt
  • 140 ml. lapte
  • 5 lingurite de zahar
  • un varf de sare
  • esenta vanilie si de migdale (adaugate asa ca nota personala)
  • In reteta lui Jamie nu se pune zahar, dupa cum ne spune bucataras.ro.

Dupa ce-am mixat galbenusurile separat cu zaharul pana s-au facut albe, am adaugat laptele, apoi faina cu praful de copt, albusurile batute spuma, un varf de sare si minunatele esente. Am mai mixat continutul de drag pana a inceput sa sfaraie untul in tigaie si sfidand caldura nebuna am trecut la aparat. Ce-a iesit? Puteti vedea in scurta sesiune foto de mai jos:

P.S. Intr-adevar mi-au iesit niste clatite americane pufoase, exact asa cum imi aminteam eu gustul (fara zahar, totusi) cand am pasit pe taramul tuturor posibilitatilor in 2007.

Ca si melodie pentru articol, va recomand:

Respect!

Lasă un răspuns

