Incepe sezonul estival al muzicii romanesti…

…cu Smiley, care interpreteaza intr-un mod saltaret melodia Dead man walking…este genul de melodie saltareata, pe care-ti vine sa bei un pahar de vodka diluata cu suc de portocale…pe plaja, la mare! Sa ne traiesti Smiley, caci desi ascult alt gen de muzica…mereu reusesti sa ma faci sa ascult de cel putin 3 ori muzica ta…

Sa ascultam impreuna o melodie de weekend:

In categoria light, asa ca de vara, ii avem si pe cei de la Radio Killer cu piesa „Calling you”…hmmm, cam usoara pentru mine 🙂 A avut ceva treaba HaHaHa Production

Alex Velea, dupa ce am fost doamna lui, dupa ce ne-a dansat artistic din patratelele de pe abdomen, salveaza atmosfera house a verii 2012 cu o melodie care ma face sa-mi dau palme singura…si nu peste fata :))

Trecem de la romantismul muzical la noptile albe ale lui Connect-R…care, sincer, cred ca vor avea succes, tinand cont ca el se plimba pe plaja vara fiindca nu are somn, fiindca vara nu doarme (si mie mi se pare usor „marijuanica” melodia asta…ma identific cu domnul, fiindca vara si ochii mei sunt sensibili la lumina :))). Hai ca mi se pare simpatica melodia asta…vorbeste despre insomnii si eu socializez cu ele de ceva vreme 🙂

Nu va ingrijorati fetelor…exista si pentru voi prietenii sensibili de la DJ Project cu Adela Popescu, Sincer, melodia asta cred ca va atinge maximul succesului prin septembrie, cand se sting si iubirile de-o vara ..stiu, sunt rautacioasa, dar nu ma pot vindeca…e de la Connect-R! Apreciez, cu toate astea, calitatea versurilor, care sunt gramatical corecte si coerente.

Colegilor de la DJ Project li se alatura baietii de la Akcent, mai alerti in timp ce-si canta durerea..pe ritmuri orientale…habibi si alte alea:

As da o sansa si melodiei „Electronic Symphony” (mai ales pentru vocea lui Liviu Teodorescu, de fapt numai pentru vocea lui si pentru micile insertii de ritmuri clasice). Marius Moga este un geniu si fara a fi prezent in videoclipuri….zic si eu!

Continuand in tonul reggae al sezonului (initiat anul trecut de domnisoara Rihanna, originara din Barbados) ii gasim pe prietenii veseli de la Hi-Q, cu melodii moraliste, de inchinat paharul cu prietenii cu status de facebook „solo” Un singur vers am retinut: „Ti-am cumparat papuci, la mami sa te duci!” :))

Si evident, nu putea lipsi macho vocea Romaniei (pe care si eu l-am votat) domnul Stefan Stan…Oleeee, you give me love, mister interesting voice…sa vedem daca lumea danseaza pe melodie sau pe imaginea divului (div=masculinul divei):

Ar mai fi cateva trupe romanesti care ameninta cu ritmurile lor dance-house-reggae. Sincer, eu nu sunt mare iubitoare de aceste genuri muzicale (puteti verifica istoricul muzical de pe blog) si astept cu nerabdare sa-mi indeplinesc un vis mai rock asa: Red Hot Chilli Peppers, Guns’N’Roses si Linkin Park. Sper sa ajung la toate si cu ajutorul sponsorului meu (cardul de salariu :))) poate ajung si la Pink Martini, pe 28 mai.

P.S. Acum la final un moment solo al chitaristului Slash si unul al lui Santana, ,doi dintre preferatii mei chitaristi! Totusi, my number one is Slash, chitaristul Guns’N’Roses

Asadar, cascutele pe urechi, muzica data la volum mare si RELAX!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sursa foto: http://peakeleven.com

Respect!

P.S. am uitat de senzatia Mandinga…am prieteni salsatori si iubitori de latino si nu as vrea sa se supere 🙂

Lasă un răspuns

