Eu vreau Tango si Cha Cha

Am prieteni salsatori (dansatori de salsa) care incearca sa ma convinga sa merg la cursuri….mereu avem discutii in contradictoriu din care rezulta ca eu sunt fitoasa, ca nu vreau sa incerc, ca de unde stiu daca imi place sau nu, daca nu incerc!

Desi, de nenumarate ori le-am spus ca nu este genul de dans in care ma regasesc….iata ca ma vad nevoita sa scriu asta: „Duceti-ma la tango, duceti-ma la Cha Cha, duceti-ma la hip-hop!” Imi plac dansurile cu personalitate, dansurile curate, disciplinate, dansurile agresive, dansurile pasionale prin priviri, gesturi nu prin miscarea serpuita a corpului…dansurile cu istorie sociala….Asadar, luati-ma la dansuri latino ca sa va admir, sa va apreciez, sa va aplaud…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sursa foto: http://liawars.tumblr.com

Mai jos, calitatile despre care va vorbeam:

Perfect:

Si ceva compus:

Si putin Cha Cha…splendid (desi e pe Lady Gaga)

Si ceva de vara asa…mai hot:

Lasă un răspuns

