De retinut: Poate unele dintre cele mai creative idei de advertising

Toti vorbim despre aroma cafelei, ne place sa inhalam vaporii parfumati ai cafelei…de ce nu am folosi aceasta idee si pentru promovarea cafelei, altfel decat prin reclamele TV sau outdoor-urile care te invita sa simti tu aroma din subconstient…

Publicis Conseil, France a facut Aroma de la Nescafe sa se simta…pe piele 🙂

sursa foto: adsoftheworld.com

 

 

 

 

Ce au in comun Monalisa si Head&Shoulders? Un scalp curat :)) Iata cum un simbol al istoriei picturii si etalon al frumusetii poate fi folosit creativ in zilele noastre.Aaaa, iar pentru cei care nu intelegeau cum sta treaba cu zambetul Monalisei, nicio problema, s-a rezolvat! Campania „Head&Shoulders point of view” a agentiei Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, Buenos Aires, Argentina este de-a dreptul indrazneata:

sursa foto: adsoftheworld.com

Cine n-a facut bule de sapun niciodata sa lase capul plecat 🙂 O idee creativa de a rupe barierele dintre un outdoor banal si  realitatea. Ce n-am inteles? Care este mesajul comunicat de compania Kaiser Permanente, un consortiu care doreste sa ia cu mana grijile oamenilor in ceea ce priveste accesul la tratament si la toate ramurile aferente sanatatii, mai ales financiar vorbind. Probabil cunoscatorii inteleg ca in timp ce compania are grija de sanatatea lor, ei se pot bucura de alte lucruri…Agentia Campbell-Ewald sin Los Angeles este cea care a creat outdoor-ul de mai jos:
sursa foto: adsoftheworld.com
Update is coming
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: