Planuri de vacanta aveti?Ce suveniruri aduceti cu voi din concedii?

Vine vara…bine-mi pare…cred! Vremea s-a incalzit si picioarele mele simt nevoia s-o ia la fuga prin tara, prin afara tarii…numai unde se afla acum pare ca nu le place!

Zilele astea intentionez sa le dedic relaxarii, scrisului pe blog (ca am cam abandonat corabia si trebuie sa-mi gasesc echilibrul cumva) si visarii…Am deschis frigiderul de dimi, pentru o gura de apa rece si m-am lovit de foarte multi magneti (pe unii i-am primit, pe multi i-am cumparat din excursii) si am inceput sa visez, sa-mi stabilesc brusc ca vreau sa merg la Valencia, pentru a 3-a oara la Roma, la Barcelona, cateva zile la greci, un weekend la Balchik, o zi pe luna la munte (Transalpina, Transfagarasan-acestea sunt destinatii pe care le bifez de 2 ori pe an), in Maramures cateva zile, la Constanta….si nu ma pot opri, cu putina organizare fac si trasee, gasesc si cazarea potrivita…Ce efecte au niste magneti, domne!Si,da, colectionez magneti 🙂

Chiar…voi ce fel de suveniruri sau „amintiri” aduceti inapoi din excursiile si concediile in care mergeti?(in afara de poze)

 

 

 

Un comentariu

  1. Imi place sa cumpar chestii practice, gen ciocolata sau carti. Ma axez mai mult pe facut poze, pentru mine sunt cel mai frumos suvenir 🙂

Lasă un răspuns

