Before Women on Web 2012

Nu cred in reteta succesului..pentru ca suntem foarte multi oameni, cu foarte multe idei si cu planuri de actiune diferite…Cu toate astea, mi-as dori ca editia de anul acesta de la WomenonWeb (27 aprilie 2012, la Hotel Howard Johnson, Bucuresti) sa ma reactiveze, sa imi intinda mana aia de elan de care am nevoie. Nu am idei preconcepute, nu sunt Ionul negativ …Dar, mi-ar placea sa „fur”, sa ma inspir sa ma……ceva din experienta si din invataturile femeilor care fac treaba in online-ul romanesc….Asta si pentru ca la majoritatea evenimentelor cu si despre online, barbatii conduc detasat 🙂 Sa zicem ca e bine sa mai vad/aud si perspective feminine ale acestui domeniu (am impresia uneori ca-mi lipsesc cojones-urile).

    sursa foto:http://earlytechnews.wordpress.com/2010/06/16/high-heels-speakers/

Am vazut ca este invitat si Tudor Chirila…mie mi se pare un om fain si complex, tocmai de aceea il si citesc…sunt curioasa doar despre ce ne va vorbi (incanta) 😀 (sa zicem ca ma intriga!)

Daca evenimentele pe online sunt de obicei tari (ca vin mai multi barbati), de data asta simt un eveniment cu un grad ridicat de frumos. 🙂

Ce mi-ar placea sa evite speakerii:

– cliseele profesionale si personale

– discutiile ambigue si invartitul in jurul cozii

As vrea ceva hardcore, dar sunt constienta ca evenimentul nu se adreseaza exclusiv femeilor care au treaba acum cu online-ul, ci si celor care ar vrea sa aiba treaba cu el…pana la urma participarea e gratuita, e pe baza de invitatii. Cu toate astea, cred ca ar trebui facuta o selectie mai atenta…Ok, este invitatie, dar ar trebui sa muncim putin ca sa simtim ca le meritam, ma gandesc ca asta poate asta ar ajuta la relevanta auditoriului.

Asa, pe viitor mi-ar placea sa particip la un eveniment de online hardcore…sau de marketing….nu-mi place sa platesc ca sa aud aceleasi lucruri, sub alta forma si cu alta tonalitate. Cred ca sunt in Romania super oameni pe online si de la ei as vrea sa aud ceva relevant sau sa-mi confirm ceva, de ce nu?

Astept sa se faca vineri si sa merg la eveniment…cu siguranta, cineva o sa-mi mai furnizeze un insight bun…

Respect!


Lasă un răspuns

