Ma fac patroana de club…

…de bine! Ideea asta imi da tarcoale de ceva vreme, de cand observ ca toti coalizam cand ne merge naspa, cand se intampla o calamitate, un dezastru, ceva nasol rau care ne aduce aminte brusc ca putem sa fim buni!

E ciudat cum ne depreciem ca leul, in fiecare zi…si am zis, STOP! As vrea sa inaugurez azi „Clubul de bine”, aici pe sera mea cea mica. Dau liber tuturor oamenilor din online-ul nostru, vizitatori, cititori, hateri sau ce-or mai fi…sa scrie orice lucru bun fac ei intr-o zi, oricat de neinsemnat li s-ar parea. Hai sa incepem sa apreciem si lucrurile marunte, lucrurile frumoase, obisnuite care ne dau o stare de bine.

„Clubul de bine” va asteapta cu bratele deschise si cu palmele antrenate sa salute si sa aplaude orice lucru misto pe care l-ati facut  si care v-a facut sa zambiti chiar si o milisecunda.

Si pentru ca e al meu, incep eu prima sa spun ce am facut asa de bine:

„Azi am uitat sa-mi plang de mila si mi-am spus: Hai ma, ca tre’ sa fie bine!”

In 99,9% cazuri nu vorbesc cu strainii care se baga in seama cu mine. Azi am vorbit 5 minutele cu o doamna despre cum pe politicieni ii incomodeaza aeroportul Baneasa si statiile de RATB din 13 Septembrie. Parea ca doamna s-a simtit bine 🙂

Astept membri in club, daca nu va faceti curaj o sa auziti lucruri misto doar de la mine…si n-o sa pot sa va aplaud..e pacat, la cat m-am antrenat pentru asta! 🙂

Respect!

Eu, clubberita

Lasă un răspuns

