Nebunia slabitului dupa sarbatori

Ai mancat mult de Paste? Ai acumulat pana la 1-2 kg in plus? (WTF!?) Simti ca explodezi in hainele care pana acum stateau largi pe tine? Stai linistita! Pentru tine exista intotdeauna site-urile de femei care-ti recomanda cum sa scapi rapid de kilogramele acumulate de sarbatori…sunt jdemii de solutii care te fac fotomodel in 3 secunde!

Uite, vezi? Daca nu ai exagera de sarbatori si nu ai manca mai multe prajituri ca in mod obisnuit, nu ar mai trebui sa-ti pui sanatatea in pericol urmand diete soc care sa-ti destabilizeze metabolismul. Da, cu totii exageram de sarbatori (cand nu avem vointa), dar trebuie sa avem grija la ce recomandari de slabire vrem sa apelam. Invata sa fii selectiva si alimentar si informational…3 zile de post negru nu inseamna ca ai slabit, inseamna doar ca ai fost inconstienta.

Eu, personal, intotdeauna a trebuit sa am grija la ceea ce mananc, la ceea ce beau…si e greu, e greu sa stii ca trebuie sa cantaresti totul din priviri si sa transformi in grame acumulate…dar, crede-ma, nimic nu ma bucura mai tare ca atunci cand imi cumpar haine masura S.

Nu urmez diete minune de pe internet, nu mananc la gramaj pe cantar, nu-mi calculez nr. de calorii pe care le bag in gura (mi se pare frustrant sa traiesc dupa niste cifre si tind sa cedez mult mai repede)…dar, incerc sa nu fac excese alimentare….O mai dau si-n bara, am zile in care nu-mi place de mine, zile in care tin cure de detoxifiere cu mere, morcovi si suc de rosii…..am avut momente bune in care problemele de la serviciu, din viata personala imi afectau imaginea si self esteem-ul…

Ce a dat roade la mine?

–  un iaurt, o manuta de sticksuri seara pana pe la 8 🙂

– nu mananc niciodata mere seara sau fructe imediat dupa orice masa

– 1 zi pe saptamana …zi fara carne, paine, paste si alte fainoase

– crevetii 🙂

– am dat ignore covrigului de la micul dejun

– salatele

– mancatul dimineata

– ceaiul Sveltaflor de la Fares

– stiu cum este sa fii si plinut si anorexic

– transform nervii pe care-i am atunci cand imi place ceva, dar nu-l port inca purta in ceva constructiv

– nu ma astept la miracole imediate..am inteles ca eu vreau ceva pe termen lung si pentru asta trebuie sa astept si sa fiu cuminte

– am citit multe carti de slabit, de schimbat regimul de viata…insa, nimic nu m-a ajutat mai mult ca propria vointa!

Ce nu-mi place la mine?

– ca inca gasesc scuza perfecta pentru a nu face sport: Oboseala, bat-o vina!

De ce conteaza?

Cred ca cel mai tare m-a marcat Episodul Gogoasa: Eram in primul an de facultate si in drumul meu spre facultate era o gogoserie…La coada stateam eu, 2 baieti si fata din fata baietilor….care comandase deja 4 gogosi umplute cu diverse chestii si inca ii sclipeau ochii dupa ce mai ramasese in vitrina. Jena cea mai mare a fost atunci cand a plecat si a inceput sa muste din toate..iar baietii de langa mine radeau scarbiti si spuneau: „Frate, cand bagi in tine ca muntele, te mai miri ca arati ca un hipopotam?”

M-am uitat la mine, m-am uitat la oamenii din jurul meu si am realizat ca imaginea mea conteaza si ca nu mi-as dori niciodata sa rad singura de mine fiindca nu pot controla ceea ce bag in gura!

Respect!

O sa revin cu un post despre „Imaginea vinde!”

Lasă un răspuns

