„Cine e aia/ala? Nu cunosc!”

Traim intr-o lume in care pitziponceala masculina si feminina sunt la mare cautare. …Citim pe la colturi fructul oprit, aka ziarele de scandal si mondenitati, cu toate astea cand se iveste o discutie persiflatoare la adresa vreunui personaj monden…brusc, niciunul dintre interlocutori nu-l cunoaste. Maxim! Carevasazica, aseara stiai cine este, azi esti un intelectual desavarsit…nu mai tii minte si pace!

Ipocrizia, of!

De multe ori am testat terenul si am initiat discutii „de cartier”…si, surpriza…am constatat ca in jurul meu sunt numai iubitori de arta, muzica clasica, cititori fideli de carti filosofice…hai, pe naiba! Am auzit de la „Dar, cine e Daniela Crudu?”, „Cine e X?”, pana la „Eu nu citesc, ma, prostii de-astea!”.. Really, pai cum se face, pisi, ca intr-o discutie obisnuita stii cate amante a avut Piturca si cat de buna si alte apelative este sotia lui Borcea?

Si tu, draga mea Regina Angliei, de unde stii cati copii are x, ce face Y, ce alimente ii plac, ce dieta tine? Cand o copiezi, iti amintesti brusc de ea?

Hai sa lasam ipocrizia, ca nu ne sade bine!Pana si mamaia care traieste la sat a auzit de personajele din presa mondena, nu-mi spune ca tu traiesti in jungla si ca esti „ferit” de prostie si incultura. Crede-ma, faptul ca te faci ca nu cunosti, nu te face un intelectual desavarsit, nu-ti ridica IQ-ul in fata prietenilor….ai reusi toate astea daca ti-ai asuma ca esti pamantean, ca noi restul, si ai face misto inteligent cand este contextul.

Cam atat….Respect!

3 comentarii

  1. Foarte bun articolul! 🙂 FELICITĂRI!

  2. Multumesc frumos, Claudia!Sa ai o saptamana usoara si inspirata!:)

  3. Mulţumesc, de asemenea!

Lasă un răspuns

