Scrisoare catre mine

Draga eu,

Regret nespus ca nu ti-am mai acordat atentie de multa vreme, ca am uitat ca existi…m-am concentrat prea mult pe ceva ce se numeste cariera, pe iubire, pe dezamagiri, pe esecuri, pe ceea ce vor altii…mi-am plans de mila si am uitat cat te doare cand ma umilesc fara motive reale.

Te-am ratat de fiecare data cand ar fi trebuit sa fii langa mine, am dat totul pentru orice altceva, te-am schimbat cu orice in viata…te-am inselat, te-am mintit, te-am ranit, te-am facut sa crezi ca nu existi..ca doar lucrurile din fata ochilor au valoare, ca doar urechile pot auzi concretul, mi-a fost rusine sa te arat, parea mai confortabil sa te ascund, sa am o aventura cu tine…caci, parea ca nu doare!

Dar azi, oh, azi…azi te-am cautat si desi stiam cum arati, cum mirosi..n-am reusit sa te gasesc si m-am simtit singura, am simtit ca fara tine nu sunt nimic….Suna stupid, dar, cati dintre noi se uita in oglinda si fac lucruri azi pentru azi? Cati isi asuma ca le e dor de ei? Cati recunosc ca prezentul lor nu e chiar al lor? Cati dintre noi admit ca gresesc? Cati au curajul s-o ia de la capat?

In fine, cred ca mi-e somn…..

Respect!

Jumatate de eu.

3 comentarii

  1. Interesantă ideea…de a-ţi trimite o scrisoare, fiindcă în scris poţi să spui cu uşurinţă ceea ce simţi.
    O zi bună. Trebuie să am o discuţie cu mine…

    1. Cred ca toti trebuie s-o facem uneori..eu de multe ori ma cert :)) Multumesc, ma bucur daca am reusit sa va fac sa discutati serios 🙂

      1. Şi eu mă cert, dar cel mai mult mă bucur când mă felicit pentru că am făcut ceea ce trebuia.:)

Lasă un răspuns

