120 de minute si multe lectii de viata….

Scriu pentru ca asa vreau eu…

….nu pentru ca sper sa fac o afacere din asta. Pentru mine acest blog nu este o afacere, n-a fost si nu va fi….nu m-am gandit ca ar putea deveni o afacere, nu scriu despre tot ceea ce misca in industrie …pentru ca nu asta este esenta existentei mele (pentru asta exista presa scrisa  si online), ma preocupa oamenii, ma preocupa fericirea, ma preocupa alimentatia, ma frustreaza esecul dar am curajul sa vorbesc despre el, nu sunt superficiala pentru ca trebuie, prefer sa fiu profunda pentru 100 de persoane….n-am nevoie de audienta care nu trebuie…pentru ca „trebuie” nu ma ajuta…cu „trebuie” suntem toti obisnuiti la birou….in societate! „Trebuie” ar trebui sa dispara…

Modestia, toti o invocam, putini o practicam

Suntem toti o tara de modesti…cand este vorba despre succes! Cand suferim un esec, brusc, nu mai tine de noi…tine de karma, de Zei, de Dumnezeu, de conjunctura…Esecul nu este al nostru, este al celorlalti….de aceea, probabil, este si mai usor sa ne dam cu parerea…

Invidia, un rau necesar….

Ce este invidia? De ce ar fi un om invidios pe mine? Doamne, de cate ori m-am intrebat asta! Si, in sfarsit, am gasit raspunsul:omul se frustreaza atunci cand vede ca nu poate in fata altei persoane, ca desi vrea sa para ceva, mereu apare un no name care ii demonstreaza ca nu e chiar asa…

Curiozitatea, bat-o vina!

Am participat zilele trecute la un eveniment…de curiozitate, mai mult…si am decis sa nu mai las curiozitatea sa ma defineasca…

Omul are multe masti, depinde de tine cate vrei sa cunosti

Eu sunt o credula…cred in oameni, desi se incapataneaza zi de zi sa-mi demonstreze contrariul, cred ca pot citi printre randuri, eu cred multe….

Putini merita….

….atentia mea! In viata trebuie sa inveti sa fii selectiv, nu poti fi de acord cu orice, nu poti da like la orice, nu te poti asocia cu orice lucru…doar pentru ca tu crezi ca te  va ajuta intr-o zi…Ai grija, reversul medaliei ustura! Sunt putini oamenii la care rezonezi, la care identifici rupturi din stilul tau…Te rog, inceteaza sa dai like pentru a impresiona un om pe care nu-l impresionezi…Fa treaba asta cu mult cap, asociaza-ti efortul cu ceva care te reprezinta! Prostitutia intelectuala este ok, pana la un moment dat….

Inteligenta…..

Neah, asta este un subiect care trebuie disecat…in alta zi!

Un inceput de saptamana inspirat!

Respect!

P.S.: melodia articolului:

http://www.youtube.com/watch?v=Y5a_CHDy-CQ

Lasă un răspuns

