Am 2% de dat, ce fac cu ei?

De cateva zile a inceput campania „Celor 2%”. Daca inca n-ai decis ce sa faci cu ei, cui sa-i donezi, ce sa sustii…exista sute de campanii sociale in care sa te implici. Poate ca pana acum nu ti-a pasat de ceea ce se intampla cu banii tai, poate nu te-ai gandit vreodata ca ai putea sa ajuti fara sa scoti un ban din buzunar….cei 2% nu-ti afecteaza portofelul, asadar, ia atitudine si redirectioneaza-i catre cine trebuie.

Eu, personal, in fiecare am fac vreo 2 zile de research si analizez destul de bine cui sa-i dau. Nu spun sa faci ca mine, insa, nu strica sa arunci un ochi pe piata si sa vezi cine are nevoie de ei.

De ce am tinut cont:

– empatie – am o sensibilitate, cred in ceva si ma identific cu un obiectiv al campaniei alese

– fac o alegere in functie de valorile mele: sunt un iubitor la mediului inconjurator, ma intereseaza tot ce se intampla in sanatate, cred in educatie si in programele educationale, sustin dezvoltarea personala si profesionala a categoriilor sociale vulnerabile etc.

– campania asta face ceva concret (imi arata ca implicarea mea merita, imi da niste date statistice despre cum vor ajuta cei 2%)

– anul trecut a facut ceva? ce rezultate palpabile s-au realizat anterior?

– credibilitatea actiunii (nu e neaparat o conditie, insa, pe mine ma intereseaza imaginea pe care o are campania pe piata, vizibilitatea, sustinerea, autenticitatea, implicarea etc.)

Va invit sa faceti un mic efort si sa nu lasati cei 2% sa intre in buzunarele cui nu trebuie 🙂

P.S.: Eu am ales, va spun pe 25 mai ce campanie

Melodia articolului (care are relevanta doar cu pasiunea mea pentru artista) este:

Lasă un răspuns

