Tinutele de la premiile GOPO 2012, din multe peisaje sociale

Nu sunt experta in fashion, insa, mi s-a parut ca tinutele de la premiile GOPO de anul aceasta au semanat mai mult cu unele de nunta sau cu tinutele dinainte de ’89 de la cantarea Romaniei si am simtit nevoia sa ma exprim liber :))

Cu toate astea, noroc cu 3-4 aparitii care m-au incantat….Pe langa Monica Barladeanu, Andreea Raicu, Laura Cosoi, Tania Budi, senzatia serii mi s-a parut Stela Popescu!

Doamna Stela Popescu a dat clasa multora. 🙂

Mai jos, fotografia cu fashion Stela:

Asadar, daca fac un clasament, urc pe podium (in afara de Stela Popescu) pe:

Laura Cosoi- premiul 1

                                                             Monica Barladeanu

                                                             Andreea Raicu

                                                               Tania BudiAndreea Ibaka (argintiul de la rochie nu prea mi-a placut)- o bag in top pentru ca stiu ca poate!

In ceea ce priveste domnii….in afara de Dragos Bucurenci, Tudor Chirila si Mihai Albu…restul mi-au dat impresia de neglijent.

Respect!

Eu, datatoarea cu parerea.

sursa foto: procinema.ro

Lasă un răspuns

