Marea de primavara, marea mea…

Nu sunt o mare iubitoare de mers la mare, nu-mi place agitatia si nici expunerea la soare in scop de bronzat :). Mie-mi place marea de primavara, imi place sa aud valurile cum torc si cristalinul apei care straluceste ca un diamant…imi place sa simt mirosul intepator de sare, imi place ca marea primavara e curata, e rece, e transparenta…imi place sa alerg pe plaja libera, imi place sa ma urc pe stancute si sa ma las stropita de apa…

In general, iubesc locurile cu apa..ador lacurile montane, pitite intre creste, imi plac raurile meandrate care se furiseaza miseleste printre copaci, imi plac cascadele….dar, parca niciuna nu-mi da o senzatie de liber, de spatiu, de infinit precum marea…

Asadar, mi-am propus ca si anul asta sa ajung pana la sfarsitul lui aprilie sa ma bucur de marea mea. Va tin la curent si va invit, daca doriti, sa ma insotiti 🙂

Respect!

P.S. melodia de astazi:

 

Un comentariu

  1. Hai de Paste!:)

Lasă un răspuns

