O zi de primavara la Snagov

S-a incalzit vremea, parcurile din Bucuresti sunt super aglomerate, relaxarea se transforma de multe ori in vanatoare de bancute sau ochiuri de verdeata pe care sa te asezi visator si sa admiri norii pufosi, ignorand zgomotele oamenilor din jurul tau (cam greu).

Saptamana trecuta am ales sa evadez in zona Snagov (este relativ aproape de Bucuresti), mai exact, Complexul Turistic ASTORIA din Snagov Sat. Zona este situata la 30 de km de Bucuresti si in aceasta perioada este linistita.

Ce am facut aici?

– am facut o sesiune foto cu lacul inghetat, care parea o intindere imensa de diamante care straluceau ostentativ sub razele soarelui cald de primavara

– m-am plimbat prin padure si m-am bucurat de toate viorelele care scosesera capul timid din patura de frunze ruginii ramase de asta toamna

– m-am bucurat de linistea zonei, intinsa pe iarba..fara zgomote de fundal

De asemenea, puteti sa va luati prietenii si sa jucati fotbal, volei sau ce mai vreti voi, intrucat exista o zona amenajata pentru activitatile sportive.

Daca vreti sa faceti gratar, va recomand sa nu va chinuiti, deoarece s-a dat legea Picnicului si saptamana trecuta am fost martora unei „ridicari” de impatimiti ai gratarului, care au fost amendati 😉

Cateva poze pentru exemplificare:

Respect si plimbare placuta!

Melodia postului de azi:

Lasă un răspuns

