Eu sunt femeia din „Portret de femeie”…..

….si despre mine nimeni nu spune nimic. Eu n-am venit nici pentru Pepsi,  nu beau mai multa cola ca inainte, nici nu m-am asociat cu brandul….Am venit pentru ca asa am avut eu chef, pentru ca am vrut sa am o amintire cu prietenele mele, ca mi-am dorit sa „ma pozeze si pe mine cineva in studio”, ca ma simt femeie, ca vreau sa-mi demonstrez ceva, ca mi se pare super misto ideea, ca sunt o feminista convinsa, ca ma rasfat in martie…

Nu stiu, am venit din 404 motive la fel de importante si m-am trezit in fata dramei „fara linii”. Mi s-a spus ca nu arat firesc in poza, ca fotografii mi-au sters personalitatea…eu nu observasem asta, dar acum ma uit atent si incerc sa gasesc toate lucrurile mai putin bune, pe care atunci nu le-am zarit. Acum poate ma simt putin aiurea, a disparut entuziasmul si am ramas cu gandul ca daca n-o faceam….

As putea sa spun cateva cuvinte despre micul „incident” iscat, am si competentele de-a o face (profesional vorbind) si impartialitatea la indemana (intrucat nu sunt atasata de vreunul dintre actorii implicati), dar mi se pare ca m-as da in barcile care nu trebuie.

Personal, mi s-au parut faine pozele din „Portret de barbat”, au fost super creative si serios, am ras…Cu toate astea, uneori e bine sa gandim dincolo de micile animozitati, dincolo de cei care pozeaza….si sa luam in calcul si oamenii din fata obiectivului… na, poate exagerez…dar, cand se intampla ceva cu cineva legat de un lucru in care tu ai fost implicat, te atinge…poate pret de o secunda, dar te atinge (cred ca e un exemplu in care targetul a incetat sa mai fie target).

In fine, ma bate un gand narcisist sa ma propun spre a fi pozata :)) (good luck with that) de oricine crede ca poate scoate ceva creativ din fata atasata-mi…As inainta propunerea catre cei implicati in serialul „Portretele discordiei”, insa, ma simt prea mica sa fac asta…

Astept cu interes o colaborare pentru „Portret de relatie: Ea versus El”, sub sloganul „Do not do this at home” 🙂

Respect munca si dedicarea tuturor…

P.S. mi-am amintit de treaba asta: „Critica ideile, nu critica oamenii” (incepe sa se prinda ceva de mine de la traininguri), e data asa ca nuca-n perete, da’ poate rezoneaza pentru cineva

2 comentarii

  1. Ai ras la pozele cu barbati pentru ca la ei nu se citesc pe fata nelinistea, gandurile negre, emotiile, iubirea, ura…e mai simplu…Noi nu putem sa le ascundem pe toate acestea!

    1. am ras pentru ca erau funny, ipostazele erau simpatice 🙂

Lasă un răspuns

