Cum a fost la Lady bloggers party

Am cunoscut oameni noi, am dat tonul la dans impreuna cu Stefan Murgeanu, Andreea Stan si Mihai Tanase…incep sa ma obisnuiesc sa dau tonul la dans impreuna cu trupa de mai sus.

Am ascultat muzica buna, am dansat pe latino (ceva deosebit pentru mine :)) si am aflat lucruri noi. Mai jos, dovada:

                       Nota: cine imi cunoaste partenerul sa-mi comunice numele lui!

Mi-am surprins bloggerul secret…am primit un nou membru al familiei Rocco Barocco (nu stiu exact ce animal este, dupa fata pare lemur) si o canuta frumoasa (am decis sa fie canuta de weekend, caci e colorata si vesela). Ii multumesc lui Haotik pentru cadou.

Multumiri merg si catre Cristi Manafu si Vodafone pentru petrecere, bauturi, muzica si initiativa.

Respect si o saptamana asa cum va doriti.

P.S. Poze de la petrecere puteti vedea aici si aici.

P.P.S. Am primit din nou recomandari discrete ca ar fi cazul sa trec la .ro ….decizia a fost luata, dar inca ma lupt cu numele de scena 🙂

P.P.P.S. melodia de inceput de saptamana:

Lasă un răspuns

