Ea versus El, ceva fantastic… – „Ea, cea mai independenta din relatie”

De-a lungul anilor am acumulat atat de multe informatii referitoare la relatii, ce vor si ce nu vor femeile, ce-i deranjeaza pe barbati, ce asteptari au unii si altii de la partener, ce conteaza intr-o relatie sau cine conteaza intr-o relatie si de vreo 5 luni imi tot fac curaj sa transform acest draft intr-un articol publicat…Sa vedem!

O sa incep seria de articole „Ea versus El, ceva fantastic…” cu:

„Ea, cea mai independenta din relatie”

                                               sursa foto: http://lovestruckguru.com

Am auzit de mii de ori: „Eu sunt o femeie independenta! Pot face orice vreau..nu-mi spune mie el ce sa fac, nu sunt legata de el!” Si femeia spune asta cu atata convingere, incat si prietenele ei o cred…Ba chiar, toate suntem independente, n-avem nevoie de nimic, ne descurcam perfect, putem oricand sa o luam de la capat….

Discursul acesta motivational ni-l spunem noua si-l rostim demne in fata prietenelor, prietenilor pana suna telefonul: „Hai ca vin acum!Fetelor trebuie sa plec, e o obligatie de familie, n-am chef sa ma duc….” Dar te duci, te duci pentru ca esti independenta, pentru ca atunci cand la capatul celalalt al firului este el suparat…s-a dus pe apa sambetei independenta ta!

Si tot independenta ne face sa ne victimizam atunci cand el prefera un meci, o bere rece cu prietenii, un joc pe calculator sau orice altceva in afara de tine! Pai, daca tot suntem independente de ce nu ne facem alte planuri? Ce ne conditioneaza asa tare de el, el care nu pare conditionat de noi? Aaaa, gata stiu…avem scuza perfecta: „Noi suntem net mai destepte ca ei, de aceea nu vrem sa le-o intoarcem cu aceeasi moneda, corect?

La nervi, toate suntem Ioana D’Arc….

Ma minuneaza cum la nervi independenta noastra depaseste limitele imaginatiei si „dusul gunoiului”, „schimbatul prizelor, a becurilor”, „mersul seara tarziu dupa ceva dulce sau dupa paine”  nu mai par treburile lui, pare ca am putea sa le facem si noi…daca nu are cine sa le faca! Tare,nu?

Independenta femeii in relatie, o fantezie reala

Sa ridice mana femeia care nu si-a imaginat niciodata cum sa-i dea papucii lui, cat mai dramatic si artistic posibil…si in realitate a asteptat cumintica pana s-a dus de la sine relatia. Scuza ei: „L-am lasat sa vad cat mai poate continua asa…am vrut sa-i testez limitele bunului simt!” This makes me laugh….

Independenta lui, „eroare” la independenta ei

Femeile independente in relatie sunt egoiste, nu share-uiesc independenta cu partenerul. Ele construiesc independenta pe spatele lui..cu cat el este mai cuminte, mai timid, mai de casa…cu atat ii creste ei nivelul de independenta. Cand el are „excese” de independenta, ea renunta brusc la tot…

Eu pot face orice, dar nu stiu cu ce sa incep

Cam asa as rezuma eu femeia independenta in relatie…ar face de toate, are foarte multe idei…dar, ghici ce, are o jena in a le face singura!

Respect!

 

Lasă un răspuns

